آفتاب
توسط هوشمند سفیدی صورت گرفت

تشریح جزئیات هفتمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی

تشریح جزئیات هفتمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی

دبیرکل آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران ضمن تشریح جزئیاتی از هفتمین دوره این مراسم، از برگزاری آن در روز جمعه ۲۷ تیرماه در دانشگاه تربیت مدرس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشمند سفیدی، دبیرکل آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران گفت: هفتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، با حضور ۴۰۰ نفر از اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی روز جمعه ۲۷ تیر در دانشگاه تربیت مدرس برگزار و ۳۰ روابط عمومی سرآمد در آن، معرفی خواهند شد. این آیین با حضور مسئولانی از وزارت خانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

وی افزود: تعالی و سرآمدی روابط عمومی یک راهبرد ارزشمند ارتباطی است که به حرکت، پیشرفت، اعتلاء، روابط عمومی‌ها به سمت تعالی و سرآمدی می‌انجامد. به همین منظور از ۱۵ تا ۲۰ تیرماه سال جاری، ممیزی از روابط عمومی‌ها با بهره‌گیری از استادان و متخصصان روابط عمومی کشور آغاز شده است.

سفیدی گفت: در این راستا هر روابط عمومی براساس ۸۱ شاخص علمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پس از آن و در قالب «گزارش آسیب»، نقاط ضعف، قوت و راهکارهای اصلاحی هر روابط عمومی به اطلاع روابط عمومی‌ها خواهد رسید و چهار ماه پس از آن نیز روابط عمومی‌ها باید گزارش بهبود نقاط ضعف را اعلام کنند.

دبیرکل آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی همچنین به برگزاری دو کارگاه آموزشی با عناوین «تبیین سرآمدی در روابط‌عمومی» و «یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر» در این زمینه و در روز ۲۷ تیر اشاره کرد.

طبق گفته سفیدی انتخاب و معرفی تعدادی از مدیران تعالی‌گر ارتباطی هم در این رویداد اتفاق خواهد افتاد.

کد N1910241

وبگردی