آفتاب
غلامرضا صنعتگر به مهر گفت:

وعده هایی که در بیمارستان فراموش شد/ کوتاهی مدیران در صدور ویزا

وعده هایی که در بیمارستان فراموش شد/ کوتاهی مدیران در صدور ویزا

خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تشریح تازه ترین اوضاع جسمانی خود از عملکرد برخی از مدیران در کم توجهی به روند مراحل درمانی خود انتقاد کرد.

غلامرضا صنعتگرخواننده موسیقی پاپ کشورمان که این روزها در بستر بیماری است، همچنان با مشکل ویزا برای سفر به آلمان و عدم پرداخت مطالبات مالی خود از ارگان ها و مجموعه های مختلف رو به روست، این در حالی است که به توصیه پزشکان معالج صنعتگر، وی باید هرچه زودتر نسبت به تکمیل مراحل درمان خود در خارج از کشور اقدامات لازم را انجام دهد.

صنعتگر در این باره در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: بنده نیمی از سال گذشته را در بیمارستان های مختلفی بستری بودم و نتوانستم در حرفه خود فعالیتی داشته باشم. ضمن اینکه طی این مدت هزینه های بالای درمان را هم خودم متقبل شدم البته جالب اینجاست حتی مطالبات مالی خود از ارگان ها و مجموعه های مختلف را هم دریافت نکرده ام. البته با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی خانواده ام و تعدادی از مسئولان از جمله آقای هاشمی وزیر بهداشت و تیم پزشکی، مشکلات مرتفع نشده است.

این خواننده موسیقی پاپ با اشاره به وعده های عملی نشده برخی از مسئولان در روزهایی که وی در بیمارستان کسرای تهران بستری بود، توضیح داد: متاسفانه طی این مدت به هیچ کدام از وعده‌هایی که توسط متولیان به من در بیمارستان کسری داده شد، عمل نشد و این حرف ها فقط در حد شعار و گزارش باقی ماند.

صنعتگر که طی سال های اخیر آثار متعددی را برای نهادها و ارگان های مختلف تولید کرده، تصریح کرد: در این شرایط دریافت مطالبات مالی برای من بسیار مهم است، زیرا پیگیری این مطالبات حق من است. من هرگز برای درمان خود از کسی کمکی نخواسته و نمی‌خواهم. فقط خوب است افراد و ارگان ها و مجموعه‌هایی که به بنده بدهکارند کمی انصاف داشته باشند و با خود فکر کنند اگر در شرایط من بودند و شش ماه یکسال در بیمارستان بودند چگونه از پس این همه هزینه برمی آمدند؟ آیا این انسانی است که مطالبات به حق من را هر روز با یک دلیل بی ارزش نمی‌دهند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود گفت:  با اینکه دوستان شرایط فعلی من را می‌دانند فقط به گفتگوهای شعاری بسنده می کنند. باور کنید در این مدت از بس وعده  شنیده ام خسته تر شده ام. من از خداوند حکیم شاکرم که تا به حال من را به حال خود رها نکرده و در بدترین اوضاع و احوال جسمی که در هیچ علم پزشکی نمی گنجد به بنده و خانواده ام عنایت کرده است. من باز هم از وزیر بهداشت و تیم پزشکی تعیین شده از طرف وی و محمد آشوری نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیه بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم، زیرا تنها نهادی بودند که به حرف های خود عمل کرده و در بهبود نسبی بنده با دلسوزی تمام تلاش کردند.

غلامرضا صنعتگر که طی ماه های گذشته فعالیت های زیادی را در عرصه موسیقی انجام داده چندی پیش تازه ترین آلبوم موسیقی خود با عنوان «هنوز سرپام» را منتشر کرد. این آلبوم که از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری است شامل ۱۱ قطعه موسیقی با شعرهایی از مجید ذاکری، اهورا ایمان، مریم فتاحی و شبنم عراقی نژاد است که از بین این قطعات، سه قطعه دارای موسیقی محلی است.

غلامرضا صنعتگر غیر از خوانندگی، نوازندگی سازهایی چون پیانو و گیتار و سازهای پوستی را تجربه کرده است. ترانه های «میهنم ایران»، «میشه ضامنم بشی»، «دفاع از شط» و «عطر نرگس» از مهم ترین آثار این هنرمند است که به تکرار از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

کد N1909679

وبگردی