آفتاب

شفر:بزرگترین مشکل برزیل، خود نیمار بود / امیدوارم که فرانسه وانگلیس به فینال برسند

شفر:بزرگترین مشکل برزیل، خود نیمار بود /  امیدوارم که فرانسه وانگلیس به فینال برسند

سرمربی استقلال که مهمان برنامه 2018 بود، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا ، وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال تهران دربرنامه زنده 2018 با اشاره به بازیهای ضعیف تیم ملی آلمان درجام جهانی روسیه گفت: لازم است که تحولی اساسی درفوتبال آلمان بوجود بیاید.  

  وی همچنین با اشاره به نمایش بد تیم ملی اسپانیا درجام جهانی گفت: اسپانیا درجام بیست ویکم خوب نبود و بایستی تغییرات اساسی درفوتبالش انجام بدهد چراکه دربازی با ایران فقط روی یک شانس به گل رسید وچیز خاصی از اسپانیا ندیدیم.

وی درخصوص بد شانس ترین تیم جام ، تیم آلمان را نام برد و افزود: آلمان هنوز یک فرد بازیگردان مثل بکن بائر ندارد و نیاز هست که حالا تغییرات ساختاری درتیم ملی آلمان صورت گیرد.

سرمربی استقلال همچنین درخصوص دروازه بان تیم ملی آلمان هم گفت: نویر زمانی بهترین دروازه بان آلمان بوده البته یک سالی هست که مصدوم  شد و درجریان بازیهای جام جهانی خوب نبود.  البته نویر کاپیتان و بزرگ تیم ملی آلمان هم بود اما متاسفانه بازیکنان حرف شنوی از وی نداشتند .

شفر در رابطه با حضورامید ابراهیمی در استقلال گفت : امید ابراهیمی دیروز زنگ زد و گفت می خواهد از تیم برود و شاید یک تیم دیگر برود تا درآمد بیشتری داشته باشد  و این امر منصفانه هست و البته من دوست داشتم که باشد اما ابراهیمی دیگر در استقلال نخواهد بود.  

شفر درخصوص برزیل هم گفت : من اول طرفدار برزیل بودم اما بزرگترین مشکل برزیل طی چند سال گذشته نیمار بود که بیشتر یک سوپراستار هست و دربازی ها شبیه سازی میکند و این الگوی خوبی برای جوانان در آکادمی نیست.  

وی همچنین با اشاره به اینکه تیم برزیل یک تیم منسجمی نبود افزود: درتیم برزیل آشفتگی بود و بازیکنان سردرگم بودند و هیچگاه برزیل مثل برزیل دوران پله نبود و عدم هماهنگی دربرزیل باعث حذف این تیم ازجام جهانی شد.  

وینفرد شفر درخصوص فوتبال مالکانه با پرداختن به بازی ایران و مراکش گفت: دیدیم که تیم ملی ایران‌ پاس های خوبی میداد و اسپانیا درکار مالکانه موفق عمل نکرد و درفوتبال مالکانه مهم این است که شوت خوبی بزنید و یا در پاس های آخر موفق ترازحریف باشید. 

سرمربی تیم ملی کامرون در جام جهانی 2002 گفت:  مشکل تیم کامرون آماده سازی بود و نداشتن بودجه و پرداخت پول به بازیکنان هم بود و البته مشکلاتی را هم بازیکنان کامرون بوجود آوردند و در آن جام من باکامرون موفق نبودم.  

شفر همچنین ازعدم آمادگی تیم ملی آرژانتین درجام جهانی روسیه صحبت کرد وافزود: بازیکنان آرژانتین هماهنگی لازم را نداشتند و هرکدام برای خودشان بازی میکردند و مسی هم دیگر نمی توانست مثل گذشته رهبری تیم را داشته باشد و مسی ازطرفی درمقابل سرمربی قرارگرفت.

این مربی آلمانی همچنین گفت: به هرحال مسی بازیکن بزرگی است و بنظرم باید درفوتبال آرژانتین باشد و شاید درجام جهانی بعدی به خواسته هایش برسد.  

وی در رابطه عدم موفقیت تیم ملی اسپانیا در جام جهانی و اتفاقاتی که برای این تیم پیش آمد گفت: اسپانیا درجام جهانی روسیه موفق نبود و در مقابل ایران هم با شانس  برنده شد و نهایتا هم دربرابر روسیه باخت و حذف شد .

سرمربی آلمانی تیم استقلال تهران درپایان این گفت وگو با اشاره به اینکه جام جهانی روسیه یک جام غافلگیرانه ای بود افزود: امیدوارم که فرانسه وانگلیس درنهایت درفینال باشند چون این دو کشور بنظرم باتحولی که در فوتبال باشگاهی خود بوجود آوردند الان یک تیم ملی باطراوت و قدرتمندی دارند همان کاری که فوتبال آلمان سال ها پبش انجام داده بود.   

کد N1909442

وبگردی