آفتاب

گاف بارسا درباره بازگشت پائولینیو به چین

گاف بارسا درباره بازگشت پائولینیو به چین

باشگاه بارسلونا در شبکه اجتماعی Weibo چین اعلام کرد که با گوانگژو اورگرانده بر سر انتقال پائولینیو به توافق رسیده است. آنها البته به ‌سرعت این پست را پاک کردند.

به گزارش ایلنا، در این پست آمده بوده که پائولینیو ابتدا به‌ صورت قرضی به گوانگژو می‌رود و این باشگاه چینی باید او را در ژانویه به ‌صورت دائمی خریداری کند. گفته شده بود که مبلغ انتقال او 50 میلیون یورو است و بارسلونا در ژانویه این پول را خواهد گرفت، نه در تابستان.

مذاکرات دو طرف به مراحل پیشرفته‌ای رسیده است و به نظر می‌رسد که جدایی پائولینیو از بارسلونا حتمی است. البته فرصت زیادی برای انتقال پائولینیو نمانده و پنجره نقل و انتقالات چین، چهارشنبه بسته می‌شود. گفته می‌شود دلیل اینکه انتقال در روزهای گذشته انجام نشده این است که مدارک لازم هنوز تهیه نشده است. به گفته ایجنت پائولینیو، او به‌زودی به چین برمی‌گردد.

پائولینیو پیش‌تر هم در گوانگژو بازی می‌کرد و در این تیم بازیکن موفقی بود. او با این تیم تبدیل به ستاره محبوب هواداران گوانگژو شد. عملکرد او در بارسلونا هم در سطح خوبی بود اما هرگز نتوانست جایی در ترکیب ثابت برای خود پیدا کند و به همین دلیل است که دوست دارد به چین برگردد. همچنین این انتقال باعث می‌شود دستمزد پائولینیو به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

کد N1909418

وبگردی