آفتاب

معرفی سومین نقشه رئال برای انتخاب جانشین رونالدو

معرفی سومین نقشه رئال برای انتخاب جانشین رونالدو

نیمار و ام‌باپه در صدر لیست جانشینان احتمالی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید هستند اما عملکرد فوق العاده هافبک تیم ملی بلژیک سران لوس بلانکوس را بیش از پیش علاقه مند کرده است.

به گزارش ایلنا، با اقدام کریستیانو رونالدو برای ترک رئال مادرید هرچند این تصمیم هنوز به سرانجام نرسیده و مقصد بعدی او مشخص نیست اما سران باشگاه دست بکار شده‌اند و در حال حاضر شرایط گزینه‌های برتر را بررسی می‌کنند.

به گفته نشریه آس، مادرید به بازیکنی نیاز دارد که سنگینی جای خالی بازیکنی که 5 بار به توپ طلا رسیده را تحمل کند و در این بین نیمار و ام‌باپه گزینه‌های بسیار مناسبی به نظر می‌رسند. با توجه به این نکته که هر دو بازیکن در پاری سن ژرمن حضور دارند و هیچ بند آزادسازی در قرارداد آنها موجود نیست، باشگاه رئال نقشه جدیدی دارد: پلن C، ادن هازارد.

نزدیک بودن هازارد به رئال مادرید گزینه جدید نیست و تقریبا در چند سال اخیر با فرا رسیدن بازار نقل و انتقالات تابستانی نام این هافبک خلاق در لیست احتمالی رئال موجود است. او شش تابستان را در لندن پشت سر گذاشته و به همراه چلسی به دو قهرمانی در لیگ جزیره دست پیدا کرده و قهرمانی در لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس را تجربه کرده است.

 

نمایش درخشان در جام جهانی

هازارد اخیرا به نشریه اکیپ فرانسه گفته بود:"من شاید توانایی این را داشته باشم که رئال مادرید به خریدم علاقه مند باشد، بنابراین آنها می‌دانند باید چه کاری انجام بدهند. من به یک برنامه نیاز دارم. من هنوز هم یک پروژه در چلسی دارم، اما اگر من یک جام جهانی خوب داشته باشم، ممکن است ساده‌تر باشد."

حالا با توجه به عملکرد موفق او در روسیه و بازی اخیر که شکست برزیل، مدعی عنوان قهرمانی را رقم زد، فلورنتیو پرز می‌تواند برای مذاکره رسمی تصمیم گیری کند. رئال مادرید سابقه خرید ستاره‌های جام جهانی را در دوره گذشته دارد و خامس رودریگز و کیلور ناواس پس از ارائه نمایشی درخشان در جام جهانی برزیل به همراه کلمبیا با لوس بلانکوس قرارداد امضا کرده بودند.

کد N1909397

وبگردی