آفتاب

منچستریونایتد مشتری جدید کریس رونالدو

منچستریونایتد مشتری جدید کریس رونالدو

در میان شایعات مربوط به حضور رونالدو در یوونتوس اکنون منچستر نیز خواهان بازگردان او به اولدترافورد است.

به گزارش ایلنا، سران منچستریونایتد به دنبال آن هستند که یوونتوس را کنار بزنند و کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرند. اد وودوارد، معاون اجرایی منچستریونایتد اوضاع را زیر نظر گرفته و محاسبات لازم را انجام داده است. یوونتوس قصد دارد بیش از 500 هزار پوند در هفته به رونالدو دستمزد بدهد و یونایتد هم حاضر است دستمزدی مشابه بپردازد تا این بازیکن را به اولدترافورد برگرداند.

آنها حاضرند قراردادی سه‌ساله به رونالدو 33ساله ارائه کنند که در سال 2009، این تیم را به مقصد رئال ترک کرد. البته رابطه رونالدو با ژوزه مورینیو خوب نیست اما سران یونایتد از این بابت نگرانی ندارند.

مدیران یونایتد به این نتیجه رسیده‌اند که امکان انتقال گرت بیل برایشان وجود ندارد و به این ترتیب با هم درباره انتقال رونالدو صحبت کرده‌اند. ویلیان از چلسی بازیکن دیگری است که آنها به دنبالش هستند اما قیمت او 70 میلیون پوند است و یونایتد حاضر نیست که چنین مبلغی را برای او بپردازد.

وودوارد می‌داند  برای اینکه تیمش با منچسترسیتی رقابت کند، باید یک بازیکن بزرگ به این تیم منتقل شود، بازیکنی که هم داخل میدان اثرگذار باشد و هم اینکه باعث شود پیراهن باشگاه به فروش برود و قراردادهای اسپانسرشیپ جدید منعقد شود

 

کد N1909056

وبگردی