آفتاب

برگزاری مجمع عمومی عادی بانک مشترک ایران - ونزوئلا

برگزاری مجمع عمومی عادی بانک مشترک ایران - ونزوئلا

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) صاحبان سهام بانک مشترک ایران- ونزوئلا پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی با حضور صاحبان سهام این بانک در روز شنبه ۱۶ تیرماه ۹۷ برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بنک ایران - ونزوئلا، در این جلسه پس از ارایه گزارش فعالیت های بانک طی سال مالی ۱۳۹۶ توسط آقای داوود بنایی مدیر عامل و همچنین استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، مربوط به دوره مالی یاد شده که بر مبنای نمونه بانک مرکزی منطبق بر استاندارد جهانی گزارشگری مالی بین‌المللی ( IFRS )تهیه شده بود، به تصویب اعضای مجمع عمومی رسید.

در این جلسه مدیر عامل بانک مشترک ایران -ونزوئلا، ضمن اشاره به فهرست اهم اقدامات انجام شده و همچنین عناوین برنامه‌های عملیاتی در دست اجرای، سال مالی ۱۳۹۷ را سال حضور فعال در عرصه بانکداری نوین دانست و اظهار امیدواری کرد که بانک با استعانت از خداوند متعال  نقش موثرتری در نظام بانکی کشور  ایفا کند.

وی همچنین با اعلام اینکه بانک مشترک، علیرغم فراز و فرودهای نظام بانکی کشور در سال ۹۶، با توسعه فعالیتهای خود موفق به افزایش سود عملیاتی حاصله نسبت به سال قبل شده و نسبت به افزایش روند سودآوری و بهبود سایر شاخص های عملیاتی و مالی بانک و افزایش فزاینده بانکداری الکترونیک در سال جاری نیز ابراز امیدواری کرد.

آقای بنایی در پایان از عملکرد مشتریان محترم و اعتماد آنها نسبت به بانک تجلیل کرده و از حمایت های صاحبان سهام و تلاشهای هیات مدیره، مدیران و کارکنان تشکر و قدردانی به عمل آورد. در پایان رییس مجمع ضمن قدردانی از زحمات اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان بانک مشترک ایران - ونزوئلا قدردانی کرده و مجمع موسسه حسابرسی بیات رایان به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی بانک برای سال مالی ۱۳۹۷ انتخاب و روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد نیز جهت درج آگهی بانک تعیین شد.

 

کد N1908899

وبگردی