آفتاب

روزی با دانشگاه تهران برگزار می‌شود

روزی با دانشگاه تهران برگزار می‌شود

‎واحد ارتباط دانشگاه با خانه و مدرسه معاونت فرهنگی، پیرو برگزاری اولین دوره از برنامه «روزی با دانشگاه تهران» در سال 1396، دومین دوره از این برنامه را با شعار «من دانشگاه تهرانی هستم»، دوشنبه 8 مرداد سال جاری از ساعت ٩ تا ١٦ در همه پردیس‎ها و دانشکده‎های دانشگاه تهران برگزار می‎کند.

به گزارش ایلنا، برنامه روزی با دانشگاه تهران در راستای ارتباط دانشگاه و جامعه، آشنایی مردم به‎ویژه دانش‎آموزان با فضای دانشگاه و نشان‎دادن فضای علمی با نشاط و به‎منظور ایجاد علاقه، انگیزه و‌ روحیه تلاش برای ورود به نماد آموزش عالی ایران «دانشگاه تهران» و جذب دانشجویان برتر، برگزار می‎شود و علاقه‎مندان می‎توانند تا 5 مرداد برای شرکت در این برنامه ثبت نام کنند.  

اهداف این برنامه شامل آشنایی دانش‎آموزان با رشته‎های تحصیلی دانشگاه تهران، آشنایی با امکانات و تسهیلات ویژه دانشگاه تهران برای دانشجویان، معرفی امکانات، موقعیت، جایگاه ملی و بین‎المللی دانشگاه تهران برای دانش‎آموزان، خانواده‎ها و مربیان، آشنایی با فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه تهران، معرفی قطب‎های علمی دانشگاه تهران برای جذب دانش‎آموزان برتر، معرفی چهره‎های ماندگار، دانشمندان جوان و دانشجویان موفق دانشگاه تهران و آشنایی با اهداف، ارزش‎ها و سبک زندگی در دانشگاه تهران است.

جامعه هدف این برنامه دانش‎آموزان نخبه و علاقه‎مند، خانواده دانش‎آموزان و مربیان و مدیران مدارس برتر، هستند. در این برنامه، افراد علاقه‌مند برای آشنایی با دانشگاه تهران، رشته‌های تحصیلی، اعضای هیئت علمی، مفاخر، دستاوردها، امکانات و تجهیزات آن می‌توانند از دانشگاه دیدن کنند.

در این مراسم یک‌روزه، تورهای بازدید از مراکز علمی، فرهنگی و تاریخی دانشگاه تهران، نشست‌های تخصصی در خصوص معرفی رشته‌های تحصیلی و زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای دانش آموزان، داوطلبان ورود به دانشگاه و خانواده‌های آنان تدارک دیده شده است.

علاقه‎مندان برای ثبت‌نام الکترونیک می‎توانند حداکثر تا ٥ مرداد ١٣٩٧ به پایگاه اینترنتی اداره کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران به آدرس http://cultural.ut.ac.ir مراجعه کنند.

کد N1908439

وبگردی