آفتاب

پرکاس: به دنبال موفقیت صنعت نفت آبادان هستیم

پرکاس: به دنبال موفقیت صنعت نفت آبادان هستیم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مدت زمان کوتاه آماده سازی تیم صنعت نفت را مدیریت کردیم تا از این بابت به مشکل برنخوریم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پرکاس صبح امروز در حاشیه اردوی بروجرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: اردوی مناسبی را در بروجرد دنبال کردیم و بازیکنان با تفکرات سرمربی و کادر فنی آشنا شدند.خوشبختانه توانستیم در روزهای گذشته کمبود وقتی که داشتیم را جبران کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از بازیهای تدارکاتی این تیم گفت و افزود: بازیکنان تیم در بازی دوم به مراتب بهتر از دیدار نخست کار کردند، هر چند هنوز نواقصی وجود دارد که با اضافه شدن بازیکنانی در خط حمله و دفاع با نظر کادر فنی، این کاستی‌ها نیز جبران میشوند.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد:۳ بازی تدارکاتی خوب را نیز در تهران داریم و در پایتخت نیز همین روال تمرینی بروجرد را دنبال می‌کنیم تا به اهداف کادر فنی و شخص سرجیو برسیم.

پرکاس با تاکید بر این مهم که امیدوار هستیم با قدرت لیگ را شروع کنیم، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که برای صنعت نفت امسال هم موفقیت و هم پیشرفت کاری را به همراه بیاوریم.

وی گفت: زمان زیادی نداریم و در این زمان کم باید کیفیت کار را بالا ببریم، در زمان زیاد می‌شود با حوصله و تکرار بالا کار کرد ولی کادر فنی همین زمان کم را نیز مدیریت کرده است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: از همین ۴هفته نیز نهایت استفاده را بردیم، فشرده کار کردیم و بلافاصله روی نکات اصلی تمرکز کردیم.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه تمرینات را در ۲نوبت صبح و عصر دنبال می‌کردیم اما برنامه را طوری طراحی کردیم تا بازیکنان خسته نشوند و به عنوان مثال اگر ۲روز پرفشار را تمرین می‌کردیم، روز بعد یک جلسه تمرینی شاداب را برگزار می‌کردیم.

پرکاس با بیان این مهم که بعد از تهران، تمرینات منظم صنعت نفت در آبادان دنبال می‌شود افزود: امیدواریم که با آمادگی بالا به استقبال نخستین بازی لیگ برویم هر چند برای ما تمامی مسابقات مهم هستند.

کد N1908089

وبگردی