آفتاب

ایجاد میانبر علمی در آموزش زبان انگلیسی

ایجاد میانبر علمی در آموزش زبان انگلیسی

رئیس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی گفت: این واحد میانبر علمی در حوزه زبان انگلیسی ایجاد می‌کند.

به گزارش ایسنا، دکتر رضا شاهین‌فر در همایش آیلتس که از سوی دپارتمان زبان انگلیسی جهاددانشگاهی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: اگر در هر مقطعی از تحصیل بخواهید ارتباط حداقلی را با مطالب علمی پیدا کنید، لازم است که زبان انگلیسی را آموخته باشید.

وی افزود: اگر بخواهید برای مسافرت، تجارت، مهاجرت، سمینار و هر نیت دیگری خودتان را به‌روز کنید و کاری کنید که با مقامات بین‌الملل ارتباط بگیرید باید به این زبان آشنا و مسلط شوید.

شاهین‌فر خاطر نشان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی بنا به وظیفه، تعهد و رسالت خود در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی می‌تواند کمک حال متقاضیان دریافت آموزش زبان باشد.

وی توضیح داد: جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی درصدد است تا یک میانبر علمی در حوزه زبان ایجاد کند که بر همین اساس دپارتمان زبان را تأسیس کرده است.

شاهین‌فر گفت: در تلاش هستیم تا این دپارتمان را به سازمان ها و برندهای آموزش بین‌المللی متصل کنیم که در عمل محیطی متفاوت برای خود و فرزندانمان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به حضور تجار بین‌المللی طی روزهای اخیر در این استان گفت: اگر این دپارتمان زودتر شکل گرفته بود،  میتوانستیم در حاشیه این همایش گفتمان‌های انگلیسی را نیز  راه‌اندازی کنیم.

شاهین‌فر با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران توسط جهاد دانشگاهی گفت: امیدوارم تلاش‌های لازم انجام شود  تا برای اولین بار مناظره‌های دانشجویی و حتی غیر دانشجویی به زبان‌های زنده دیگر نیز در استان برگزار شود.

رویا گوهری‌راد مدیر دپارتمان زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی نیز در ادامه این همایش اظهار کرد: در حقیقت به مبحث آیلتس در خراسان شمالی چندان پرداخته نشده و به صورت خیلی جدی در این زمینه ورود نشده است.

وی افزود: همه آن کسانی که می‌خواهند نمرات مناسب دریافت کنند یا خارج از کشور سفر کنند یا اینکه درصدد هستند تا در دانشگاه‌های خاصی پذیرفته شوند، نیاز به دریافت نمره بالای آیلتس دارند که برای دست‌یابی به آن مجبور هستند به شهرهایی همچون مشهد و تهران سفر کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر جهاددانشگاهی تبدیل به یک برند در کشور شده است و چرا نباید این مسافت را با استفاده از وجود چنین امکانی، در استان کوتاه کرد؟


انتهای پیام

کد N1907217

وبگردی