آفتاب
لاهوتی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهور حرف‌ بیگانگان و دشمنان انقلاب است

طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهور حرف‌ بیگانگان و دشمنان انقلاب است

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی گفت: طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهورحرف‌های بیگانه‌ها و دشمنان انقلاب است و ما به یک سری افراد افراطی که این نوع کلمات را در مجلس می‌گویند، اجازه نخواهیم داد که حرف‌های خود را تکرار کنند.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره تخصیص ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به شرکت‌‌‌هایی که کالاهای غیرضروری وارد می‌کنند، گفت: ما می‌‌بینیم که بعضی از دوستان‌مان مصاحبه کرده‌اند که این روزها به عده خاصی ارز داده می‌‌شود که من نه تایید و نه رد می‌‌‌کنم. 

دولت برای پرداخت ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به کالاهای ضروری دقت لازم را دارد

وی ادامه داد: مطمئن هستم که دولت با توجه به حساسیت‌‌های ارزی که وجود دارد، دقت‌‌های لازم را لحاظ می‌کند و ما هم توصیه می‌کنیم که ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی برای کالاهای ضروری تعلق گیرد.

نماینده لنگرود در مجلس با تاکید بر اینکه کسی که می‌خواهد کالایی را وارد کند با ارزهای قیمت بالاتر وارد کند، اظهار داشت: مطمئن هستم برای کالاهای ضروری دولت این دقت را دارد. اینکه می‌گویند کالاهای غیرضروری به کشور وارد می‌شود، باید اثبات بشود و اگر اینطور باشد ما در مجلس از بعد نظارتی خود استفاده می‌‌کنیم.

استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهور حرف‌ بیگانگان و دشمنان انقلاب است

لاهوتی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره برخی که طرح عدم کفایت رئیس‌‌‌جمهور یا استیضاح او را دنبال می‌‌کنند، چیست؟ تصریح کرد: ما نمی‌‌‌گذاریم  و ما این حرف را حرفی منطقی نمی‌دانیم. هرکسی که این حرف‌ را می‌زند این کلمه از آستین کشورهای بیگانه و دشمنان انقلاب و نظام به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه ما به اصلاح کابینه و اصلاح وزرا معتقد هستیم و از آقای رئیس‌‌‌جمهور هم این موضوع را خواسته‌ایم، خاطرنشان کرد: طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهور حرف‌ بیگانگان و دشمنان انقلاب است و ما به یکسری افراد افراطی که این نوع کلمات را در مجلس مطرح کنند، اجازه نخواهیم داد که این حرف‌ها را تکرار کنند.

رییس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس اضافه کرد: به نظر من فقط بخش اقتصادی دولت نیاز به اصلاح دارد. 

کد N1906543

وبگردی