آفتاب

بررسی تجمعات اخیر در کمیسیون امنیت ملی با حضور مسئولان سپاه و وزارت اطلاعات

بررسی تجمعات اخیر در کمیسیون امنیت ملی با حضور مسئولان سپاه و وزارت اطلاعات

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی تجمعات اخیر در جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر تعاون و مسوولانی از وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران خبر داد و گفت که در این جلسه بر ضرورت حفظ همبستگی ملی تاکید شد.

به گزارش ایلنا، علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه برای بررسی اعتراضات، شرایط جاری کشور و ارزیابی از اقدامات و جمع بندی راهکارها با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان وزارتخانه‌های کشور، صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات و سپاه پاسداران برگزار شد.

به گفته وی، در این جلسه مسئولان به تبیین رویکردها، ارزیابی و اقدامات خود پیرامون مشکلات اقتصادی و اجتماعی پرداختند و نمایندگان عضو کمیسیون نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. همچنین نمایندگان و مسئولان بر اهمیت حفظ و تقویت اعتماد عمومی و کارکردی، تقویت امید، اهمیت امنیت اقتصادی در امنیت ملی کشور و بر ایجاد رویکرد مشترک و همدلی مسئولان مبنی بر امنیتی نشدن مطالبات اقتصادی و اجتماعی تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضرورت حفظ همبستگی ملی، پرهیز از اغراق و بزرگ نمایی مسائل و مشکلات، هوشیاری نسبت به عملیات روانی دشمنان، هوشیاری نسبت به تهدیدات و چالش‌های خارجی، استفاده از ظرفیت‌های قانون اساسی برای پاسخگویی به مطالبات مدنی، صنفی و انسجام در برنامه ریزی نیز را از اهم موضوعات مطروحه در این نشست عنوان کرد.

نجفی خوشرودی در پایان گفت که کمیسیون امنیت ملی به صورت مستمر تحولات را بررسی و پیگیری می‌‌‌کند و نسبت به برگزاری نشست‌‌‌های مشابه اقدام خواهد کرد.

کد N1906460

وبگردی