آفتاب

مقصران بی آبی خوزستان شناسایی شدند

مقصران بی آبی خوزستان شناسایی شدند

ضعف های مسئولین مان را هم در چند سال اخیر به هیچ عنوان کتمان نمی کنیم. سیاست گذاری های اشتباه مسئولین از مواردی بود که طی سال های اخیر به مشکلات آب صدمات گوناگون زد

مدتی است که قلم ما نویسندگان و خبرنگاران روی خوزستان و بی آبی آن می چرخد. انگار دیگر سوژه ای برای نوشتن نمانده و مدام در این زمینه قلم فرسایی می کنیم.
به اخبار فضای مجازی که نگاه می کنیم، پر است از عکس هایی که زنان و مردان و کودکان را ظرف به دست یا در صف های طویل برای دریافت آب به نمایش گذارده اند. اصلا نمی گوییم این عکس ها فوتوشاپ است و بزرگنمایی است بلکه کاملا هم واقعی است و واقعیت روز کشور در حال حاضر است.
ضعف های مسئولین مان را هم در چند سال اخیر به هیچ عنوان کتمان نمی کنیم. سیاست گذاری های اشتباه مسئولین از مواردی بود که طی سال های اخیر به مشکلات آب صدمات گوناگون زد.
اما بیاییم کلاه مان را هم کمی قاضی کنیم! خودمان چقدر در این مشکل سهیم بودیم. هنوز هم که هنوزه با وجود اخبار مختلف از وضعیت بی آبی خوزستان، باز هم مردم گرد و خاک اتومبیل های شان را با آبد برطرف می کنند، هنوز هم زمانی که آب خنک به صورت مان می زنیم، مردم خوزستان را نادیده می گیریم، هنوز هم برای جمع کردن برگ های ریخته شده بر حیاط منزل مان از فشار آب استفاده می کنیم.
این ها مواردی نیست که بتوانیم مسئولین را مقصر بدانیم. بله، ما هم مقصریم
کد N1906339

وبگردی