آفتاب

مراسم نکوداشت سیزدهین سالگرد درگذشت استاد عالی نسب برگزار می‌شود

مراسم نکوداشت سیزدهین سالگرد درگذشت استاد عالی نسب برگزار می‌شود

مراسم نکوداشت سیزدهین سالگرد درگذشت استاد میر مصطفی عالی نسب دیده بان غیرتمند اقتصاد ملی با سخنرانی دکتر سید محمد رضا بهشتی و استاد علی رضا قلی در موسسه مطالعات دین و اقتصاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، زینب مهدوی مدیر روابط عمومی موسسه مطالعات دین و اقتصاد ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: سیزدهمین سالگرد رحلت جانگداز استاد فقید میر مصطفی عالی نسب فرا رسید. گرچه ایشان در طول عمر پر برکت خود همواره از مطرح شدن ایثارگری‌ها و تلاش‌های بزرگی که در راه ارتقاء کیفی زندگی ایرانیان و تسکین آلام محرومان صورت می داد، کمتر بحثی به میان می‌آورد یا اجازه می‌داد که دیگران به میان آورند، اما در شرایط کنونی که اقتصاد ایران در معرض چالش‌ها و دشواری‌های کوچک و بزرگ متعدد قرار دارد، بازخوانی اندیشه‌ها و تلاش‌های این مرد بزرگ در مقام دیده‌بانی از منافع تولید کنندگان و بالندگی اقتصاد کشور و حداقل سازی آلام و محدودیت های محرومان و مستضعفان می‌تواند کمک کار همه دلسوزان کشور و چشم‌های نگران توسعه ملی باشد.

وی در ادامه گفت: بدین منظور مراسم بزرگداشتی در موسسه مطالعات دین و اقتصاد برگزار می‌شود تا تجدید میثاقی با میراث اندیشه‌های این فقید سعید و فداکاری و تلاش‌های بی بدیل آن مرد بزرگ صورت پذیرد. باشد که آن میراث راه گشای برون رفت چالش های خطیر کنونی اقتصاد ملی گردد.

وی افزود: این مراسم در روز پنج شنبه چهاردهم تیرماه از ساعت 18 الی 20 در محل موسسه مطالعات دین و اقتصاد واقع در بلوار کشاورز خیابان شهید برادران مظفر پلاک 126 برگزار می‌گردد و آقای دکتر سید محمد رضا بهشتی استاد فلسفه دانشگاه تهران و ریس هیئت امنای موسسه مطالعات دین و اقتصاد و استاد فرهیخته علی رضا قلی جامعه شناس و پژوهشگر ممتاز توسعه در کشور به سخنرانی خواهند پرداخت.

کد N1906091

وبگردی