آفتاب

فعالیت‌های جهاددانشگاهی را در لرستان توسعه دهید

فعالیت‌های جهاددانشگاهی را در لرستان توسعه دهید

نمایندگان استان لرستان در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی خواستار توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در شهرستان‌های استان لرستان شدند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ملک‌شاهی‌راد نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی و حمید رضا کاظمی نماینده مردم  پلدختر در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر  حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی با وی دیدار وگفتگو کردند.

 در این دیدار نمایندگان استان لرستان ضمن بیان ظرفیت‌های ویژه استان در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خواستار توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی در گستره استان شدند.

رئیس جهاددانشگاهی نیز با بیان برنامه های توسعه جهاد دانشگاهی به راه اندازی مرکز درمان ناباروری در شهر خرم آباد، راه اندازی شهرک گلخانه ای در کوهدشت، راه اندازی مرکز تحقیقات و فناوری گیاهان دارویی در خرم آباد و انجام فعالیت‌های آموزشی در  سطح شهرهای استان اشاره و اظهار کرد : جهاددانشگاهی بر اساس توان علمی و مشاوره‌ای خود در هر حوزه ای که ضرورت ایجاب کند خدمات مشاوره ای خود را ارائه خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی در این دیدار شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس و علی نادر دهقان رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان لرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

کد N1905554

وبگردی