آفتاب

نخبگان در عمل به مسئولیت‌های اخلاقی جلوتر از سیاستمداران باشند

نخبگان در عمل به مسئولیت‌های اخلاقی جلوتر از سیاستمداران باشند

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور نسبت به اظهارات یکی از اساتید دانشگاه درباره سخنرانی اخیر رئیس جمهور واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در واکنش به اظهارات صادق زیباکلام از اساتید دانشگاه درباره سخنرانی اخیر رئیس جمهور در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:«رئیس‌جمهوری در سخنان اخیر؛ رعایت حقوق ملت در همه ابعاد را ضامن حفظ سرمایه اجتماعی دانست؛ از اهمیت آبروی مردم گفت؛ و قوه قضائیه قدرتمند و مستقل را مورد احترام عمومی دانست. ضمنا از دستگاه قضا خواست با سیاه نمایی افرادی که مردم را نگران و در مسیر دشمن حرکت می‌کنند، برخورد کند.

دکتر صادق زیباکلام در توئیتی صحبت‌های دکتر روحانی را شرم آور خواند؛ چون خواستار "سرکوب، زندان واعدام" همان مردمی شده که به او رای داده بودند!

لینک متن کامل و فیلم سخنان رئیس جمهور اینجا در معرض قضاوت عمومی است:

President.ir/fa/۱۰۴۹۵۲

http://media.president.ir/uploads/org/۱۵۳۰۰۱۳۷۸۴۷۶۸۰۷۹۰۰.mp۴

دروغ گفتن و فریب مردم با استناد به مطلب غیر واقع از همه ناپسند است و از کسانی که خود را دلسوز مردم معرفی می‌کنند، بیشتر. نخبگان باید در عمل به مسئولیت‌های اخلاقی و اجتماعی جلوتر از سیاستمداران باشند.

امیدوارم دکتر زیبا کلام عزیز، فیلم سخنان دکتر روحانی را کامل ببینند و صادقانه به وظیفه خویش عمل کنند.»

صادق زیبا کلام در واکنش به صحبت‌های رئیس جمهور در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته بود:

«جناب آقای روحانی

برای شما نه، اما برای من شرم آور است. چون خیلی‌ها که امروز برایشان بدون درنگ خواهان سرکوب و مجازات زندان و اعدام شدید، همان‌هایی هستند که ۲۹ اردیبهشت پارسال صادقانه و با هزاران امید پای صندوق‌های رای رفته و به حضرتعالی رای داده بودند.»

کد N1905007

وبگردی