آفتاب

«تو مست‌تری یا من؟» از داوود آزاد منتشر شد

«تو مست‌تری یا من؟» از داوود آزاد منتشر شد

آلبوم «تو مست‌تری یا نه؟» با آواز داوود آزاد و آهنگسازی جاهد محمدی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم موسیقی «تو مست‌تری یا من؟» با خوانندگی داوود آزاد و آهنگسازی جاهد محمدی، از سوی کانون فرهنگی نی داوود منتشر شد. همزمان با انتشار نسخه فیزیکی این اثر، علاقه‌مندان می‌توانند آن را از طریق سایت ریتمو، به صورت آنلاین و قانونی خریداری کنند. 

«تو مست‌تری یا من؟» با بداهه‌خوانی‌هایی کوتاه و تک‌نوازی سازهایی چون تنبور و عود، در قالب ۱۰ قطعه تصنیف و فضاهای بداهه با عناوین «قدحی در دست»، «قمار دیگر»، «بی‌پرده نهان مانده»، «خرقه و شراب»، «قدح اندر طرب»، «مست قلندر»، «بداهه‌نوازی عود»، «یک زمان هشیار نتوانم نشست»، «بداهه‌نوازی تنبور» و «هو المعشوق» به اجرا در آمده که داوود آزاد آهنگسازی تصنیف «یک زمان هشیار نتوانم نشست» را هم بر عهده داشته است.

قطعات این مجموعه براساس سروده‌هایی از مولانا، حافظ، عطار، شمس مغربی و شاعر و ترانه‌سرای جوان سینا مشفقی به اجرا در آمده است. داوود آزاد همچنین در این اثر به تک‌نوازی عود، جاهد محمدی به تک‌نوازی تنبور و سینا مشفقی به نوازندگی دف پرداخته‌اند.

ضبط این اثر در استودیو پارس با صدابرداری و میکس و مسترینگ حمید عسگری صورت گرفته است. وفا (طراح گرافیک)، مصطفی قاسمی، سعید مسلط و سهراب رستم‌پور (عکاسان) و لیلا اصفهانیان و شیرین پژوهش (مجریان طرح) در این مجموعه همکاری داشته و انتشار آن از سوی کانون فرهنگی نی داوود زیر نظر منوچهر آزادی صورت گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آلبوم موسیقی «تو مست‌تری یا من؟» را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی این اثر از طریق سایت ریتمو به آدرس  www.ritmo.ir اقدام کنند.

کد N1904675

وبگردی