آفتاب

مشکل فنی عامل آتش‌سوزی پتروشیمی آبادان

مشکل فنی عامل آتش‌سوزی پتروشیمی آبادان

مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان گفت: مشکل فنی و فرآیندی غیرقابل پیش‌بینی در برج VCMو ریبویلرهای آن، علت حادثه آتش‌سوزی در پتروشیمی آبادان است.

به گزارش ایلنا، مسعود جبرائیلی با اشاره به آغاز مجدد تولید پی‌.وی‌.سی پتروشیمی آبادان، گفت: نوسازی کامل و مدرن واحد ٦٠٠ تا چهار ماه آینده به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این شرکت در مقابل تمام حوادث به‌صورت کامل تحت پوشش بیمه بوده است، افزود: طی تماس تلفنی با مدیرعامل بیمه پارسیان، وی از اعزام کارشناسان بیمه به آبادان در روز شنبه خبر داد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان گفت: میزان خسارت شرکت پتروشیمی‌ آبادان توسط کارشناسان بیمه بررسی خواهد شد و پس از تکمیل پرونده، خسارات وارد مرحله پرداخت خواهد شد.

جبرائیلی از نصب دو دستگاه بسیار مهم کمپرسور‌های گاز کوب پتروشیمی آبادان خبر داد و افزود: این دستگاه‌ها در محل پالایشگاه آبادان در حال نصب است و با اتمام این عملیات در نیمه دوم سال ٩٧ دریافت خوراک از پالایشگاه به بالای ۲۰۰ تن در روز خواهد رسید.

وی گفت: این اتفاق بسیار مهمی برای پتروشیمی آبادان و کارکنان آن است و برای آن ۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

کد N1904285

وبگردی