آفتاب

کی روش پَر/ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با دستیارانش در تیم ملی خداحافظی کرد!

کی روش پَر/ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با دستیارانش در تیم ملی خداحافظی کرد!

بعد از بازی های جنجالی ایران در جام جهانی 2018 روسیه و بازگشت تیم ملی به ایران صحبت های ضد و نقیضی در مورد رفتن یا ماندن کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان شنیده می شود.

اختصاصی آفتاب: بعد از بازی های جنجالی ایران در جام جهانی 2018 روسیه و بازگشت تیم ملی به ایران صحبت های ضد و نقیضی در مورد رفتن یا ماندن کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان شنیده می شود. پس از بازگشت تیم ملی از روسیه خبری که در رسانه ها بولد شد، درگیری لفظی کی روش با برانکو بود؛ خط و نشان های دو مربی جهانی. شاید زمانی که برانکو سرمربی تیم پرسپولیس شد کسی فکر نمی کرد که این روزها این دو مربی روی رینگ بوکس قرار بگیرند. برانکو پس از اینکه استقلال خوزستان جام را از آن خود کرد، کی روش را متهم به این کرد که به استقلال خوزستان کمک کرده تا جام قهرمانی را از دست پرسپولیس بگیرد؛ اتهامی که کارلوس کی روش هیچگاه نپذیرفت. اما پس از این بگو مگوها و خط و نشان ها، استعفای کی روش صحبت تازه ای است که باید منتظر نتیجه آن بمانیم.
خبرگزاری صدا و سیما در خبری نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با دستیارانش در تیم ملی خداحافظی کرد!
شنیده ها حاکسیت، کارلوس کی‌روش دیشب با برخی از دستیارانش خداحافظی کرده و آماده استعفا از تیم ملی فوتبال ایران است!
هنوز فدراسیون فوتبال واکنشی به این موضوع نداشته است.
اما این در حالی است که قرارداد کی روش به عنوان مربی تیم ملی ایران 6 ماهه بوده و این قرارداد در حال حاضر به پایان رسیده است. در واقع کی روش در حال حاضر قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران ندارد و به دنبال تمدید 4 ساله این قرارداد است. حالا باید نشست و دید که آیا فدراسیون فوتبال کشورمان حاضر است با شرایط جدید، کارلوس کی روش را در راس تیم ملی فوتبال نگه دارد یا نه؟! باید منتظر بود!
کد N1904261

وبگردی