آفتاب

قاضی: تصمیم گرفتم برای فصل جدید در تیمی آرام بازی کنم

قاضی: تصمیم گرفتم برای فصل جدید در تیمی آرام بازی کنم

محمد قاضی که طی سه فصل اخیر توانسته یکی از مهاجمان خوب و مطرح لیگ باشد و در زمره بهترین گلزنان لیگ برتر ایران لقب بگیرد امیدوار است در پیکان بتواند این روند خوبش را ادامه دهد.

به گزارش ایلنا، محمدقاضی مهاجم فصل گذشته پدیده به پیکان پیوست تا در لیگ هجدهم شاگرد مجید جلالی باشد
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان مقصد آینده‌ات برای لیگ هجدهم مشخص شد.
بعد از عملکرد خوبی که در لیگ هجدهم و در ادامه روند خوبی که طی دو، سه فصل اخیر داشتم بعد از اتمام بازی‌ها پیشنهادها زیاد بود و همین مساله باعث شده این بار با وسواس بیشتری تیم آینده‌ام را انتخاب کنم. طی سه فصل اخیر در صبا، نفت تهران و پدیده در شروع با قدرت کار را شروع کردم اما به یکباره در نیم فصل دوم شرایط به کل عوض شد و نگذاشت و مشکلات آنها بالطبع روی عمکرد من هم تاثیر گذاشت. همان طور که گفتم امسال به دنبال انتخاب تیمی بودم که بتوانم فصل را با آرامش شروع و در نهایت به پایان برسانم و بدون مشکل روند خوبم را حفظ کنم که به نظرم پیکان این شرایط را دارد.

تقریبا از نیمی از تیم های لیگ برتری پیشنهاد داشتی؟
بله پیشنهادهای خوبی داشتم که همه دوستان به من لطف داشتند و جا دارد از همه عزیزان که به من محبت داشتند و نتوانستم در خدمت شان باشم عذرخواهی کنم. نفت آبادان، پدیده، فولاد، نساجی قائمشهر از جمله تیم هایی بودند که به همراه مدیر برنامه هایم با آنها مذاکره داشتم که در نهایت قسمت شد امسال فوتبالم را در پیکان و در کنار آقامجید جلالی دنبال کنم.

پیکان این فصل بازیکنان زیادی که بخشی از آنها ستاره بودند و به تیم های خوب لیگ برتر رفتند را از دست داد. به نظرت این تیم توانسته در نقل و انتقالات برای فصل آینده عملکرد خوبی داشته باشد؟
پیکان یک باشگاه بازیکن ساز است که طی این چند سال خودتان شاهد هستید بازیکنان خوبی را به تیم های بزرگ معرفی کرده و امسال هم دو بازیکن آنها به استقلال و پرسپولیس رفتند. به نظرم پیکان توانسته در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد و به امید خدا برای فصل آینده هم با قدرت در لیگ حاضر می شود.

پیکان طی این دو فصل اخیر با مجید جلالی هربار در آستانه کسب سهمیه آسیا پیش رفت. به نظرت امسال می تواند به این خواسته برسد؟
باید رقابت ها شروع شود و بعد در این زمینه صحبت کرد. به هرحال طی این دو فصل اخیر پیکان نشان داده که می تواند به این مهم برسد اما به دلایلی که شاید به نظرم یکی از آنها بدشانسی بود نتوانست در کورس سهمیه آسیا بماند. امیدوارم امسال شرایط به نحوی پیش برود که این اتفاق بیفتد.

چقدر امیدواری که در پیکان بتوانی روند خوب این چند فصل اخیر خودت را ادامه دهی؟
همان طور که گفتم با توجه به سختی هایی که طی این سه سال اخیر کشیدم و هرباره با تمام قدرت کار کردم و در کورس آقای گلی قرار داشتم اما مشکلات تیم ها باعث شد تا نتوانم روند خوبم را حفظ کنم و همین امر و مدیریت های پراشتباه و پرنقص باعث شد نتوانم امسال هم در خدمت مردم خوب مشهد باشم که لطف زیادی به من داشتند و امیدوارم یک روز محبت آنها را جبران کنم. به نظرم در پیکان این شرایط برایم مهیاست و اینجا هم در ادامه روند خوبم به دنبال قرار گرفتن در کورس آقای گلی هستم که خواسته هر فوتبالیستی به خصوص یک مهاجم است.

کد N1904020

وبگردی