آفتاب

برانکو: متاسفانه ایران در جام جهانی دالیچ نداشت!

برانکو: متاسفانه ایران در جام جهانی دالیچ نداشت!

سرمربی کروات سرخ ها اعتقاد دارد، کی روش از حضور هم وطن او به جای خودش در تیم ملی واهمه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، ایوانکوویچ در مصاحبه ای با روزنامه جوتارنی‌لیست کرواسی اظهارداشت: کی روش از برنامه‌های ما خرده می‌گیرد و به زعم خود از دست تیم ما عصبانی است. من فقط واقعیت را می‌گویم. مجبور شدم 4 سال تمام سکوت کنم .اما اکنون وقت آن رسیده که به او مستقیم جواب دهم. همه می‌دانیم او از کجا می‌آید؛ ما در کشوری با فرهنگ تحصیل کرده‌‌ایم و به تحلیل و ارزیابی چنین شخصیت‌هایی نمی‌پردازم.

وی در مورد برنامه آماده سازی پرسپولیسی ها و عدم تطابق آن با نظر کی روش گفت: این حرف دروغ است. هروقت که فراخوانی از طرف تیم ملی بوده،‌ بازیکنانم در اردوی تیم ملی بودند. او می خواهد با این حرف‌ها توجهات را از نتیجه نگرفتنش منحرف کند. ایران در روسیه نشان داد که بازیکنان بزرگ جهانی دارد. اما از بدشانسی فاقد مربیان برنده‌ای مثل زلاتکو دالیچ است.

سرمربی پرسپولیس در مورد قضیه ملی‌پوشانش افزود: کاپیتان سیدجلال باید فراخوانده می شد. او مقابل الجزیره یک گل زد و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پاس گل داد؛ اما کی‌روش او را دعوت نکرد چرا که از موفقیت به دست آمده توسط پرسپولیس خوشحال نبود. در ایران همه انتظار دارند که بعد از کی‌روش، دالیچ جانشین او شود و به همین خاطر کی‌روش دچار هراس شده است.

 

کد N1903762

وبگردی