آفتاب

ارتباط نامشروع خواستگار ناکام بعد از 20 سال

ارتباط نامشروع خواستگار ناکام بعد از 20 سال

مرد میانسال که پس از 20 سال دختر مورد علاقه‌اش را به‌طور اتفاقی پیدا کرده بود به اتهام ارتباط با این زن شوهردار به دو سال تبعید و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

ایران نوشت: مرد میانسال که پس از 20 سال دختر مورد علاقه‌اش را به‌طور اتفاقی پیدا کرده بود به اتهام ارتباط با این زن شوهردار به دو سال تبعید و 74 ضربه شلاق محکوم شد.
رسیدگی به این پرونده از اوخر پارسال به‌دنبال شکایت شوهر این زن به پلیس در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی مدعی شد مردی با ایجاد مزاحمت برای همسرش سیمین -40 ساله - به وی تعرض کرده است. بدین ترتیب خیلی زود فریدون 43ساله دستگیر شد وبه اتهام زنای به عنف در شعبه پنجم دادگاه کیفری به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی ساجدی پای میز محاکمه ایستاد.
در آغاز جلسه این زوج از فریدون شکایت کرده و او را متهم دانستند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و در بیان ماجرا گفت: حدود 20 سال پیش بود که به خواستگاری سیمین رفتم اما قسمت نشد با او ازدواج کنم تا اینکه 20 سال بعد به طور اتفاقی او را پیدا کردم اما فهمیدم ازدواج کرده است. با این حال ارتباطم را با او از سر گرفتم تا اینکه مدتی بعد سیمین گفت شوهرش متوجه ارتباط ما شده است. من هرگز به این زن تعرض نکرده‌ام. زن جوان هم مدتی بعد در جایگاه ایستاد و گفت: شوهرم وقتی پیامک‌های فریدون را در گوشی‌ام دید به من شک کرد من هم گفتم این مرد مزاحم من است و به من تعرض کرده است.
باتوجه به محتوای پرونده واظهارات طرفین دعوا، قضات وارد شور شده و متهم را از اتهام زنای به عنف تبرئه و به اتهام رابطه نامشروع با زن شوهردار او را به دو سال تبعید و شلاق محکوم کردند.
کد N1903366

وبگردی