آفتاب

چهاردمین روز جام جهانی در انتظار معجزه/ آلمان- برزیل؛ حذف می شوند یا به هم برخورد می کنند؟

چهاردمین روز جام جهانی در انتظار معجزه/ آلمان- برزیل؛ حذف می شوند یا به هم برخورد می کنند؟

آلمان و برزیل امشب باید به مصاف رقبای خود بروند.

به گزارش ایلنا، امروز و و امشب با برگزاری بازی های دو گروه پنج و شش تکلیف 4 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص می شود و 4 تیم هم باید با جام بیست و یکم خداحافظی کنند.

به جز کاستاریکا از گروه پنجم که حذفش قطعی شده الباقی تیمهای حاضر در این مرحله از شانس برای رسیدن به مرحله بعد برخوردار هستند و همین مساله جذابیت ها را دوچندان کرده است.

در گروه پنج برزیل و سوئیس با 4 امتیاز و به خاطر اختلاف در تفاضل گل اول و دوم هستند. صربستان هم با سه امتیاز در رده سوم است. سلسائو در حالی مقابل صربستان بازی خواهد کرد که با تساوی و برد قطعا راهی مرحله بعد می شود اما اگر شکستی در کار باشد ممکن است از گردونه مسابقات کنار بروند. آنها با اول شدن در گروه خود باید در دور بعدی به دیدار آلمانی بروند که به احتمال زیاد در گروه خود دوم می شود.

در گروه دیگر هم مکزیک با 6 امتیاز اول است؛ آلمان و سوئد در شرایط کاملا مشابه دوم و سوم هستند و کره با صفر امتیاز چهارم است. در این گروه هم اگر کره از آلمان ببرد و سوئد هم به مکزیک ببازد با سه تیم سه امتیازی روبرو می شویم و شاید بر حسب تفاضل گل چشم بادامی ها صعود کردند. همچنین مکزیک صدرنشین هم ممکن از گروه بالا نیاید. آنها اگر به سوئد ببازند و آلمان هم کره را شکست دهد به سه تیم شش امتیازی برخورد می کنیم و بازهم تفاضل گل حکم به صعود دوتیم و حذف دیگری می دهد.

اما در شرایط عادی انتظار می رود مکزیک در این گروه اول شود و در مرحله بعد به مصاف تیم دوم گروه E برود و همچنین آلمان با شکست کره جنوبی رده دوم را به خود اختصاص دهد و حریف احتمال برزیل در مرحله یک هشتم نهایی باشد. جایی که سلسائو برای انتقام آمده است.

کد N1903034

وبگردی