آفتاب

حسن روحانی زیر ذره بین رسانه ها

حسن روحانی زیر ذره بین رسانه ها

انسان جایزالخطاست. این جمله را شاید زیاد شنیده باشید و روحانی هم مانند همه ما انسان است اما چه شد که به یکباره اشتباهات این انسان تا این اندازه بولد شد.

آفتاب: نمی دانیم چه شد که حسن روحانی در دوره دوم ریاست جمهوری اش تا این اندازه حاشیه ساز شد؟! در چند ماه اخیر شاهد پشیمانی بسیاری از سلیبریتی ها از انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور هستند. شدت این انتقادات و اظهار پشیمانی ها  تا جایی بود که برخی از آنها مورد بازخواست دستگاه های دولتی قرار گرفتند. نمی خواهیم دست به قضاوت کسی بزنیم ولی چه شد که نظرات در دوره دوم ریاست جمهوری روحانی، نسبت به او تا این اندازه نزول کرد؟!

انسان جایزالخطاست. این جمله را شاید زیاد شنیده باشید و روحانی هم مانند همه ما انسان است اما چه شد که به یکباره اشتباهات این انسان تا این اندازه بولد شد.
* اواخر سال گذشته بود که زلزله کرمانشاه رخ داد. ساختمان ها و محله های بسیاری در این مناطق ویران شد و بسیاری از هموطنان مان را داغدار کرد. حضور رئیس جمهور در این مناطق و عدم خروج او از اتومبیل، افکار منفی بسیاری را در اذهان عمومی حک کرد.
* پیاده نشدن از خودروی تشریفاتی و در میان مردم قرار نگرفتن آقای دکتر روحانی به همین جا ختم نمی شود. در ماجرای تراژیک ریختن آوار بر سر کارگران معدن یورت آزادشهر نیز این مورد توسط مردم رصد می شود و ادامه نارضایتی ها از حسن روحانی





* شاید بتوان گفت تا زمانی که آمریکا از برجام خارج نشده بود، انتقادات بر علیه روحانی تا این اندازه نبود ولی خروج آمریکا از برجام، این آتش زیر خاکستر را شعله ور کرد. شاید شدیدترین انتقادات از زمانی آغاز شد که روحانی پس از سخنرانی ترامپ و اعلام خروجش از برجام در رسانه ملی اعلام کرد که در وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم تغییری رخ نخواهد داد ولی فشارهای اقتصادی وارد شده به مردم با آغاز تحریم های تازه آمریکا علیه ایران، بر خلاف صحبت و سخنرانی او بود.



* مراسم افطاری ریاست جمهوری که امسال برگذار شد و با انتقادات شدید مردم و بسیاری از هنرمندان همراه بود نیز خبر از وضعیت خراب اقتصادی و فشارهای مالی مردم می داد. در این وانفسای اقتصادی انتظار می رفت که این مراسم افطاری برگذار نشود.
* پیامک تبلیغاتی تبریک سال نو از سوی روحانی هم یکی از مواردی است که روحیه مردم ضربه دیده از اقتصاد لنگان را جریحه دار می کند.

* اعلام آمار اشتباه از اشتغال زایی که همراه با بهت وزیر ارتباطات می شود و در ذهن مردم به عنوان یک امتیاز منفی برای رئیس جمهور ثبت می گردد. البته نباید واکنش ضعیف ایشان را در قبال فیلترینگ تلگرام فراموش کرد.



* این اواخر هم، کم تر کسی است که عکس روحانی را در فضای مجازی با لباس ورزشی و کلاه اسپورت پوما ندیده باشد؛ آن هم در سال حمایت از تولید داخل!



درست است که انسان جایزالخطاست اما بعضی مسئولیت ها، مسئولیت هایی که یک طرف ثابت آن مردم هستند، این اشتباهات را برنمی تابد.



کد N1902276

وبگردی