آفتاب

کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی مهارت جوشکاری توسط مربی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای

کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی مهارت جوشکاری توسط مربی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای

مربی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی مهارت جوشکاری موفق به کسب مدال نقره شد.

به گزارش ایلنا، جواد میناجویباری (مربی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران) در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی مهارت جوشکاری تحت عنوان (ARC CUP) که در رده سنی ۱۸ الی ۳۴ سال از پانزدهم تا بیستم خردادماه سال جاری (۵ لغایت۱۰ ژوئن ۲۰۱۸) در شهر«ژوژو» استان هونان کشور چین برگزار شد،  موفق به کسب مدال نقره و رتبه دوم این دوره از مسابقات شد.

تیم کشورمان متشکل از کامیار صادقی به عنوان کارشناس و جواد مینا جویباری به عنوان رقابت‌کننده در این مسابقات شرکت داشتند و پس از رقابت با ۳۸۸ نفر از ۲۰ کشور جهان موفق به کسب مدال نقره انفرادی (SILVER MEDAL) و در بین ۶۰ تیم حاضر از قاره‌های مختلف به جام سوم تیمی (BRONZE ARC CUP) دست یافتند.

جواد مینا جویباری پیش از این صاحب عناوین کشوری رتبه اول ۱۳۸۸  و مقام دوم ۱۳۹۷ مسابقات ملی مهارت، و عنوان پنجم ۲۰۱۱ المپیاد جهانی مهارت را دارا است؛ این نخبه مهارتی همچنین کمک مربی المپیاد جهانی مهارت در سال های ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ میلادی بوده است.

وی از سال ۱۳۸۷ الی۱۳۹۱ هجری شمسی دوران کارآموزی خود را در رشته جوشکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای۲۲ بهمن ساری طی کرده است.

کد N1902269

وبگردی