آفتاب

دومین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران آغاز شد

دومین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران آغاز شد

دومین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران با حضور محمدعلی افشانی معاونان شهردار و برخی از اعضای شورای شهر عصر امروز در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شیخ معاون توسعه و منابع انسانی شهرداریتهران در این همایش با بیان اینکه تلاش شده با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شهری زیست‌پذیر با شهروندان مشارکت‌پذیر داشته باشیم، گفت: در حوزه منابع انسانی اقدامات گسترده‌ای در جهت ارتقاء و سطح بهره‌وری، از نیروی انسانی داشته‌ایم؛ از جمله ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری، ساماندهی نحوه حضور، آموزش، ارتقای دانش کارکنان و... که امیدواریم در حوزه ساماندهی نیروی انسانی، تحولات خوبی در پیش داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر تحولی در ابتدای راه دشواری‌هایی دارد اما برای تحولات اساسی باید این سختی‌ها را تحمل کرد زیرا عاقبت خوبی دارد.

در ادامه این همایش مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۳، هاجوی شهردار منطقه ۷، محمدرضا سلطانی‌نژاد شهردار ناحیه یک منطقه ۸ ، پنل تخصصی در خصوص چالش‌های شهر تهران برگزار کردند.

مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۳ گفت: همانطور که دولت نمی‌تواند از درآمدهای نفت بگذرد، شهرداری تهران هم نمی‌تواند از درآمدهای ناپایدار بگذرد.

ادامه دارد...

کد N1901615

وبگردی