آفتاب

لزوم ترویج فعالیت‌های تیمی بین رشته‌ای در دانشگاه‌ها

لزوم ترویج فعالیت‌های تیمی بین رشته‌ای در دانشگاه‌ها

قائم مقام وزیر علوم برلزوم ترویج فعالیت‌های تیمی بین رشته‌ای در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: دانشگاه‌ها باید کارهای تیمی بین رشته‌ای را در دانشگاه ترویج داده و از همکاران و مسئولان ذیربط مرتبط با صنعت هم در پروژه‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرضا باقری در این آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه صنعتی سهند، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: امروزه باید روی ترویج علم در دانشگاه‌ها کار کنیم چرا که هیچ مشکلی امروز در جامعه بدون استفاده از داده و تصمیم‌گیری‌های درست انجام نمی‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با استادان در خرداد ماه سال جاری، بر لزوم درگیر کردن دانشگاه‌ها در حل مسائل و مشکلات، تربیت اخلاقی، فرهنگی و هویتی دانشجویان و تحول دائم و اصلاح مستمر تأکید کرد.

دکتر باقری خاطر نشان کرد: طبیعتاً به منظور ارتقای کیفی دانشگاه‌ها، بها دادن به ایده‌های دانشجویان و فراهم کردن زمینه‌های خلاقیت و نوآوری دانشجویان باید مدنظر قرار گیرد و بهتر است از دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی برای انجام پروژه‌های کارشناسی استفاده کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم در پایان این مراسم دکتر باقری با اهدای تقدیرنامه وزیر علوم به دکتر رسول آذری خسروشاهی از خدمات وی در زمان تصدی ریاست دانشگاه صنعتی سهند قدردانی و حکم سرپرستی دکتر احمدرضا مصطفی قره باغی را به وی ابلاغ کرد.

انتهای پیام

کد N1901599

وبگردی