آفتاب
وزارت ارتباطات اعلام کرد؛

آخرین مهلت شرکت در فراخوان انتخاب کالای ایرانی فناوری اطلاعات

آخرین مهلت شرکت در فراخوان انتخاب کالای ایرانی فناوری اطلاعات

وزارت ارتباطات آخرین مهلت شرکت در فراخوان انتخاب و معرفی کارخوب و با کیفیت ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را ۱۵ تیرماه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حمایت از کالای ایرانی، فراخوان انتخاب و معرفی کارخوب و با کیفیت ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را اعلام کرد.

این وزارتخانه اعلام کرده که در سال حمایت از کالای ایرانی و به منظور ترویج محصولات داخلی در نظر دارد، پس از بررسی های مقدماتی توسط هیات داوری، با رای و انتخاب مردم نسبت به معرفی کار خوب و با کیفیت ایرانی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام کند.

موضوعات محوری فراخوان شامل خدمات مبتنی بر ویدئو، خدمات و ابزارهای پایه فناوری اطلاعات، آموزش، بهداشت و سلامتی، تبلیغات و بازاریابی، جمع سپاری، حمل و نقل، خدمات ابری و CDN، خرده فروشی، رسانه، شبکه های اجتماعی و ابزارهای وابسته، فناوری های مالی (فین تک)، خدمات عمومی، مدل و لباس و ابزارهای مبتنی بر نقشه است.

در همین حال موضوعاتی چون موسیقی، نیازمندی، توان یابان، پیام رسان، کاریابی، گردشگری، زنان و خانواده، محیط زیست، بازی و سرگرمی، تجهیزات، کالا و لوازم، کشاورزی، اینترنت اشیا (IOT)، سبک زندگی، کودک و نوجوان، دینی و مذهبی، امنیت، کتاب، خدمات غذا و رستوران، ورزش، فرهنگی و هنر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده از دیگر محورهای این فراخوان است.

شرایط شرکت در فراخوان اعلام شده نیز مرتبط بودن محصول یا خروجی شرکت متقاضی با عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا استفاده از پلتفرم‏ های آن، حق شرکت هر محصول یا خروجی مرتبط با آن فقط یک بار در فراخوان و موقعیت فیزیکی شرکت متقاضی در محدوده جغرافیایی ایران عنوان شده است.

شرکت های متقاضی دارای این شرایط می توانند حداکثر تا تاریخ پانزدهم تیرماه فرم مرتبط با این جشنواره را از طریق مراجعه به سایت وزارت ارتباطات دریافت و تکمیل کنند.

کد N1900945

وبگردی