آفتاب

ورود فناوری هوش مصنوعی به خرده‌فروشی‌ها

ورود فناوری هوش مصنوعی به خرده‌فروشی‌ها

همشهری آنلاین: شرکت مشهور فعال در زمینه پوشاک و مد در تلاش است با همکاری با مایکروسافت از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه خرید مشتریانش کمک بگیرد.

براساس گزارش تلگراف،‌ شركت ماركز اند اسپنسر به منظور افزايش جذابيت خود براي مشتريانش، به واسطه همكاري متحول‌كننده‌اش با شركت مايكروسافت،‌ به هوش مصنوعي رو آورده‌است.

اين شركت خرده فروشي پوشاك درحال همكاري با متخصصان هوش مصنوعي در شركت مايكروسافت است تا چگونگي استفاده از اين فناوري را براي بهبود تجربه خريد مشتريانش به كار ببندد.

اين شركت درباره چگونگي به‌كارگيري هوش مصنوعي سكوت اختيار كرده‌است، اما استيو راو مدير اجرايي اين شركت مي‌گويد استفاده از اين فناوري مي‌تواند روند فعاليت اين شركت را متحول كند.

مايكروسافت درحال كار روي فناوري است كه نياز به صندوق‌دار و صفوف كنترلي خروج از فروشگاه را از بين خواهد برد، اقدامي كه در رقابت با فروشگاه‌هاي خودكار آمازون انجام مي‌شود. به گفته راو،‌ قرار است اين شركت به اولين خرده فروش ديجيتالي تبديل شود كه بخش مشتريان آن دستخوش تحول خواهد شد.

شركت ماركز اند اسپنسر برنامه تحول پنج‌ساله‌اش را سال گذشته در قالب احياي زيرساخت‌ها و تحول فرهنگ اين شركت در مسير تجارتي سريع‌تر، آسان‌تر و ديجيتال‌محورتر ارائه كرد.

کد N1900912

وبگردی