آفتاب
با مضمون عاشقانه و اجتماعی؛

حمیدرضا شکارسری دفتر شعری تازه منتشر می‌کند

حمیدرضا شکارسری دفتر شعری تازه منتشر می‌کند

حمید رضا شکارسری مجموعه‌ای از اشعار عاشقانه و اجتماعی خود را در کتابی با عنوان «چراغ قوه در دست خورشید» منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا شکارسری شاعر و منتقد با بیان اینکه آخرین آثارش با عناوین «شکل‌های لیلا» و «شب‌نامه» در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد، اظهار کرد: کتاب «شکل‌های لیلا» شامل بیش از 100 شعر عاشقانه و با محور شخصیت لیلی و مجنون در این روزگار سروده شده است. مفهوم کهن عشق لیلی و مجنون در زمان حاضر و خیابان‌های شهرهای ما در کتاب «شکل‌های لیلا»  ترسیم می‌شود. مجموعه شعر «شب‌نامه» نیز دارای حدود 130 شعر در قالب‌های شعر کوتاه نو است و شخصیت اصلی در این اشعار شب است.

وی همچنین گفت: مجموعه شعر «چراغ قوه در دست خورشید» نیز مجموعه‌ای از اشعارم است که در آن به موضوعات عاشقانه اجتماعی پرداخته‌ام و این مجموعه نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

شکارسری با اشاره به اینکه استقبال از مجموعه‌های شعری در نمایشگاه کتاب امسال از سوی مخاطبان خوب بود، اظهار کرد: گسترش فضای مجازی از سویی می‌تواند نیاز به کتاب را اشباع کند و به‌نوعی آسیبی برای انتشار کتاب باشد. اما از سوی دیگر انتشار آثار ادبی و مهندسی درست شعرها در فضای مجازی باعث می‌شود مخاطب با کنجکاوی بیشتری منتظر انتشار کل اثر در بازار نشر کشور باشد.

وی افزود: این رویکرد فضای مجازی به ادبیات چند سال است که در مورد رمان رخ داده است و نویسندگان بخشی از داستان کوتاه یا رمان خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند و اشتیاق مخاطبان با خواندن قسمتی از اثر، برای مطالعه کل آن اثر دوچندان می‌شود. چنین اتفاقی برای شعر هم در فضای مجازی رخ داده و امیدوارم تاثیر مثبتی داشته باشد.

کد N1900826

وبگردی