آفتاب
رییس پلیس راهور ناجا خبر داد:

کاهش جانباختگان در تصادفات اولویت پلیس در سال جاری

کاهش جانباختگان در تصادفات اولویت پلیس در سال جاری

رییس پلیس راهور ناجا کاهش جانباختگان در تصادفات را یکی از اولویت های این پلیس در سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا در نشست تخصصی روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: سال 96 یکی از سالهای پر از فراز و نشیب در زمینه‌های مختلف به ویژه پلیس راهور بود.

وی ادامه داد: در سال 96 شاهد افزایش سفرها و افزایش ماموریتهای این پلیس بودیم و شرایط خاصی را تجربه کردیم.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: در نوروز 97 شاهد افزایش سفرها و ترددها بودیم ولی با این وجود گره ترافیکی نداشتیم.

وی با اشاره به گزارش شرکت ملی فراورده های نفتی خاطر نشان کرد: بیشترین مصرف بنزین و سوخت را در 28 اسفند معادل 116 میلیون لیتر در یک روز شاهد بودیم و در تعطیلات نوروز روزانه 100 میلیون لیتر بتزین مصرف شد که با تبدیل این ارقام به کیلومترپیمایش باید بگویم روزانه بیش از یک میلیارد کیلومتر پیمایش در سال 96 مصرف بنزین داشتیم.

سردار مهری با اشاره به حوادث و اتفاقات دی ماه سال گذشته گفت: متاسفانه در این ایام شاهد برخی اعتراضات بودیم و بیشترین وقت همکارانم صرف مدیریت این تجمعات شد البته در چند ماه اول سال 97 هم شاهد برخی اعتراضات و تجمعات بودیم و در این میان پلیس راهور در مدیریت این تجمعات بویژه تجمع کامیون داران به خوبی عمل کرد.

وی در بخش دیگری از صحبتهایش ادامه داد: کاهش جان باختگان یکی از موضوعات مهم و از اولویت های این پلیس در سال جاری است.

سردار مهری با اشاره به تشکیل قرارگاه پیشگیری از وقوع تصادفات خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 97 با تلاش شبانه‌روزی و بهره گیری از سایر ظرفیتهای دیگر دستگاهها و برون سازی و همت همه مسئولان اقدامات ویژه ای انجام شود تا یکی از سالهای خوب در پیشگیری از تصادفات در سراسر کشور داشته باشیم.

ادامه دارد...

کد N1900527

وبگردی