آفتاب

آموزش و پژوهش اولویت دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان است

آموزش و پژوهش اولویت دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با بیان اینکه اولویت اول دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان بحث آموزش و پژوهش است، گفت: مدیریت منابع باید به سمت ساماندهی حوزه آموزش و پژوهش باشد.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با ایسنا،با اشاره به انتصابات جدید در دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، ادامه داد: امید است که افرادی که در راس کار قرار گرفته‌اند به خوبی و با قوت در پیشبرد اهداف مجموعه تحت مدیریت خود بکوشند، در این صورت است که با توجه به مشکلات و محدودیت منابع، فعالیت‌های دانشگاه با موفقیت و با روند رو به رشد ادامه می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه همه اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی جزو یک تیم هستند، خاطرنشان کرد: بر اساس شرایط زمانی، فردی و سیاست‌هایی که اعمال می‌شود افراد در یک تیم نقش ایفا می‌کنند و مهم این است که تیم به نتیجه برسد و وقتی تیم به نتیجه رسید، مشخص است که همه افراد تیم در کسب این موفقیت دخیل بودند.

قزلباش با بیان اینکه یک فرد به تنهایی نمی‌تواند همه وظایف را بر عهده بگیرد، افزود: یک فرد نماینده یک مجموعه است و نقشی که ایفا می‌کند مثل یک مربی و هدایت‌گر است. اگر امروز دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان در این جایگاه قرار دارد، حاصل زحمات و تلاش‌های همه همکاران مجموعه دانشگاه است.

این مسئول با بیان اینکه مسئولیت بیمارستان آیت‌الله موسوی به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان استان حائز اهمیت است، ابراز کرد: بار بیش از 50 درصد از حوزه درمان و آموزش در این بیمارستان است که امیدواریم رئیس جدید این بیمارستان، برنامه‌ریز و پیگیر در این سمت موفق باشد.

وی اظهار کرد: در کارهای مدیریتی باید بانوان را جدی گرفت، به آنها اعتماد و از آنان حمایت کرد، چنانچه حدود 60 درصد از جمعیت کارکنان و 50 درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه، بانوان هستند.


انتهای پیام

کد N1900479

وبگردی