آفتاب

بررسی ساخت کمربندی فرون آباد پاکدشت با اعتبار 400 میلیارد تومان

بررسی ساخت کمربندی فرون آباد پاکدشت با اعتبار 400 میلیارد تومان

سخنگوی دولت از بررسی طرح ساخت کمربندی فرون آباد پاکدشت با اعتبار 400 میلیارد تومان و به طور 32 کیلومتر خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از عملیات عمرانی ساخت طرح کمربندی فرون آباد پاکدشت در جمع خبرنگاران گفت: حضور سخنگوی دولت در هر منطقه‌ای ابتدا با هدف ابلاغ سلام و پیام رئیس جمهور و هیات دولت خواهد بود. در این سفر شهرستانی به پاکدشت ابتدا بازدیدی از محلی با عنوان آزادراه فرون آباد پاکدشت داشتیم که با هدف حل مشکل مسیر تهران به سمنان انجام خواهد شد.

وی افزود: برای این مسیر پیشنهاد بزرگراهی به طول 32 کیلومتر با اعتبار 400 میلیارد تومان توسط استانداری و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است که باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نوبخت ادامه داد: قطعا این موضوع در شورای اداری شهرستان مورد بحث قرار خواهد گرفت تا برای چگونگی اجرای این پروژه تصمیم گیری نهایی شود. در حال حاضر اعتبار محدودی برای این پروژه در نظر گرفته شده که می‌تواند 90 درصد آن را تنها در دو ماهه اول تامین کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با ساخت این بزرگراه در مسیر تهران سمنان ترافیک این محدوده رفع شود تا شهروندان بتوانند عبور و مرور راحت‌تری داشته باشند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره اعلام زمان برای اتمام این پروژه گفت: قطعا در شورای اداری که امروز تشکیل خواهد شد در خصوص تامین اعتبار این پروژه و تعیین برنامه زمانبندی ساخت آن تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1900354

وبگردی