آفتاب

سفر استاندار تهران به همراه سخنگوی دولت به شهرستان پاکدشت

سفر استاندار تهران به همراه سخنگوی دولت به شهرستان پاکدشت

استاندار تهران به همراه سخنگوی دولت با هدف رفع مشکلات شهری و واحدهای صنعتی به شهرستان پاکدشت سفر کردند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه محمدحسین مقیمی استاندار تهران ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان پاکدشت در شورای اداری این شهرستان با هدف بررسی مشکلات شهری و واحدهای صنفی حضور پیدا خواهند کرد.

در این سفر شهرستانی مشکلات مربوط به اجرای طرح‌های عمرانی و رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی و تولیدی، بهره برداری از یک طرح کشاورزی و بازدید از مرکز تولید گل و گیاه مستقر در شهرستان پاکدشت در دستور کار قرار دارد.

در ابتدای این سفر شهرستانی استاندار تهران به همراه محمدباقر نوبخت از روند اجرایی عملیات عمرانی ساخت طرح کمربندی فرون آباد به پاکدشت بازدید کردند.

بازدید از مرکز پرورش گل زعیم و شرکت در جلسه شورای اداری در دستور کار سفر امروز استاندار تهران قرار دارد. همزمان با سفر نوبخت و مقیمی به شهرستان پاکدشت آئین بهره برداری از سیلوی 40 هزار تنی گندم شریف آباد نیز انجام خواهد شد.

بنابراین گزارش، سفر استاندار تهران به شهرستان پاکدشت در راستای مرحله دوم سفرهای شهرستانی استان تهران به منظور بررسی مشکلات و بازدید از واحدهای صنفی و تولیدی مستقر در این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام

کد N1900315

وبگردی