آفتاب

واکنش یک رسانه آمریکایی به ممانعت از حضور «پویول» در تلویزیون ایران

واکنش یک رسانه آمریکایی به ممانعت از حضور «پویول» در تلویزیون ایران

پایگاه خبری یاهو در گزارشی به عدم حضور پویول در برنامه فردوسی‌پور اشاره کرد و مدعی شد: دلیل عدم دریافت مجوز حضور در تلویزیون رسمی ایران، موهای بلند پویول بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از «یاهو نیوز»، «کارلوس پویول» ستاره فوتبال اسپانیا و موهای معروف او بعد افشای دلیل عدم اعطای مجوز حضور او در صدا و سیمای ایران، به موضوعی جنجالی در این کشور تبدیل شد. 

این رسانه نوشت: «پویول» به دعوت «عادل فردوسی‌پور»، برنامه‌ساز یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایران برای کارشناسی بازی ایران و اسپانیا به ایران سفر کرده بود. با این وجود کاپیتان سابق بارسلونا از ورود به استادیوی شبکه سه منع شد.

یاهو نوشت: «بر اساس گزارش‌های اولیه دلیل عدم حضور او در تلویزیون، موهای بیش از حد بلندش بوده است.»

«فردوسی پور» در اجرای زنده خود اعلام کرده بود که «پویول» مهمان برنامه آن شب آنها بوده و هم اکنون در هتل محل اقامتش حضور دارد و ما هر کاری کردیم که بتوانیم او را در برنامه داشته باشیم و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.»

«یاهو» در ادامه به گزارش‌هایی که درباره علت عدم حضور «پویول» در تلویزیون ملی ایران منتشر شده اشاره کرد و مدعی شد: گفته شده «پویول» به این دلیل اجازه ورود به تلویزیون ملی ایران را پیدا نکرده که موهایش بیش از حد بلند است. فدراسیون فوتبال ایران بلند بودن مو را برای فوتبالیست‌ها به این دلیل که اشاعه فرهنگ غربی ممنوع کرده. با این حال وضعیت  عجیب «پویول» ترکیبی از شوک، ناامیدی و تعجب را در میان هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.

به گزارش ایلنا، ادعای یاهو در حالی مطرح شد که فاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با رد عدم حضور پویول در برنامه فردوسی‌پور به دلیل بلندی موهایش، دلیل اصلی ممانعت از بازیکن سابق بارسلونا را مسائل مالی عنوان کرد.

کد N1900310

وبگردی