آفتاب

تجاوز نگهبان دانشگاه به دختر دانشجو | ادعای شوم دختر جوان باعث شد تا ....

تجاوز نگهبان دانشگاه به دختر دانشجو | ادعای شوم دختر جوان باعث شد تا ....

تجاوز نگهبان دانشگاه به دختر دانشجو | دختری که به دروغ ادعا کرده بود نگهبان دانشگاهش به او تعرض کرده است مجازات شد.

به نقل از رکنا، دانشجوی 21 ساله ای در میشیگان به علت دروغ گفتن در مورد فردی که او را مورد تجاوز قرار داده است، به 45 روز زندان محکوم شد.
ماریا وقتی به پلیس مراجعه کرد گفت: من دیروز وقتی از دانشگاه به خانه می آمدم در محوطه توسط یکی از نگهبانان مورد آزار و اذیت قرار گرفتم و هرچقدر سعی کردم از دستش فرار کنم یا فریاد بزنم تا کسی متوجه بشود او نمی گذاشت و با بستن دهانم مرا به اتاقش برد و به بدترین وضع ممکن به من تجاوز کرد.
پلیس پس از این اظهارات تکاندهنده، او را سریعا به پزشکی قانونی انتقال داد و اقدام به دستگیری نگهبان دانشگاه کرد.
نگهبان در حالی که از شدت وحشت رنگ به رو نداشت به پلیس گفت: اصلا روزی که این دانشجو مورد تجاوز قرار گرفته من در دانشگاه نبودم و برای انجام کار های شخصی ام به بیرون رفته بودم و همه فیلم های ورود و خروج من، دانشجویان و بقیه نگهبانان به تمامی نقاط دانشگاه موجود است که نشان می دهد من بی گناه هستم.
پلیس شروع به تحقیقات لازم کرد و با چک کردن دوربین ها متوجه شد که نگهبان بی گناه بوده و این دختر به دروغ به او تهمت زده است و با نامه ای که پزشک قانونی صادر کرد، متوجه شدند دختر جوان چند ماه قبل  توسط دوست پسرش مورد تعرض قرار گرفته و به دلیل این که ماجرا  را به گردن فرد دیگری بندازد نگهبان را مورد سو استفاده قرار داده است.
پلیس پس از ثبت اظهارات نگهبان و اعترافات ماریا او را به دادگاه فرستاد و حکم او 45 روز زندان اعلام شد.
http://www.aftabir.com
کد N1899959

وبگردی