آفتاب

نیجریه 2 ایسلند 0 / معادلات در گروه D پیچیده شد!

نیجریه 2 ایسلند 0 / معادلات در گروه D پیچیده شد!

نیجریه با پیروزی برابر ایسلند در آستانه صعود به دور بعدی جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفت.

به گزارش ورزش 11، عصر امروز دو تیم نیجریه و ایسلند در چار چوب دور دوم  مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه ولگوگراد آرنا با یکدیگر دیدار کردند.

صفحه ویژه جام جهانی 2018 روسیه

ترکیب دو تیم:
آرژانتین که شب گذشته با شکست سنگین برابر کرواسی امیدوار بود با تساوی این مسابقه امیدهای خود را تا برای صعود زنده نگه دارد.نیمه اول ضعیف ترین بازی جام بیست و یکم بود. دو تیم بدون زدن حتی یک شوت به چارچوب دروازه به رختکن رفتند.
برخلاف نیمه اول نیمه دوم بسیار تماشایی دنبال شد. در دقیقه 49 روی ارسال زیا از سمت راست احمد موسی با یک کنترل و ضریه شوت دقیق توانست دروازه ایسلند را باز کند تا عقاب های آفریقا یک بر صفر از حریف خود جلو بیفتند. در فاصله 15 دقیقه مانده به پایان بازی احمد موسی برای دومین بار  دورازه هانس هالدورسون را باز کند.
در دقیقه 83  بازی ایسلند فرصت داشت از روی نقطه پنالتی اختلاف را به یک گل کاهش دهد که  گیلفی سیگوردسون با دقتی محض توپ را به بالای دروازه فرستاد تا نتیجه همچنان دو بر صفر به سود نیجریه باقی بماند.  حملات ایسلندی ها ادامه داشت اما نتیجه ای حاصل نشد تا نیجریه با دو گل حریف خود را شکست دهد و برای ششمین بار در مقابل تیم های اروپایی در جام های جهانی به پیروزی برسد.
در پایان دور دوم گروه D کرواسی با 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و صعود خود را به دور بعدی قطعی کرد. نیجریه با این برد با سه امتیاز در رده دوم قرار گرفت و ایسلند و آرژانتین  با یک امتیاز به لطف تفاضل گل در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.
کد N1899820

وبگردی