آفتاب

جهاد دانشگاهی لرستان در برندسازی به خوبی عمل کرده است

جهاد دانشگاهی لرستان در برندسازی به خوبی عمل کرده است

معاون رییس جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان گفت: در بحث برندسازی جهاد دانشگاهی لرستان به خوبی عمل کرده است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدصادق بیجندی در مراسم رونمایی از طرح و سامانه الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی لرستان که با حضور مهناز امامدادی، رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، مهندس منصوری مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، دکتر سیدعلی نادر دهقانی الوار رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، علی آشتاب مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان و مدیران استانی برگزار شد، با اشاره به سامانه این طرح اظهار کرد: این طرح توسط وزارت تعاون ارائه شده و به عنوان الگوی نوین مشاغل خانگی مطرح است.

وی با بیان اینکه با دستگاه‌های مربوطه در رابطه با طرح جلساتی برگزار شده و جهاد به عنوان نهادی علمی، توسعه‌ای اجرای آن را برعهده گرفته است، افزود: بعد از تصمیماتی که گرفته شد، طرح مطرح و با نظرات ویژه به تصویب رسید.

بیجندی با اشاره به اینکه طرح در هشت استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود، ادامه داد: در چند وقت اخیر استان ایلام نیز به طرح اضافه شده است.

رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی با تقدیر از عملکرد دستگاه‌های اجرایی لرستان در همکاری با طرح، بیان کرد: این استان یکی از استان‌های پایلوت است که بیشترین متقاضی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ابتدا مطالعات میدانی و کتابخانه‌ای انجام شد و وضعیت و نقاط ضعف و قوت این طرح در ۹ کشور مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه شرایط بازار و اشکالاتی که وجود داشت، مطالعه شد.

بیجندی با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان مشکل فروش و بازاریابی محصولات خود را دارند، افزود: دلایل این موضوع بررسی و مشخص شد که شبکه‌سازی در این رابطه انجام نشده است که توسط جهاد دانشگاهی این کار پیگیری شد.

معاون جهاد دانشگاهی اظهار کرد: اگر بتوانیم در مورد شبکه‌سازی خوب اقدام کنیم، در بحث فروش نیز به صورت مطلوب وارد خواهیم شد.

بیجندی با بیان اینکه در بحث برندسازی جهاد دانشگاهی لرستان به خوبی عمل کرده است، ادامه داد: هم‌اکنون 3 برند در استان با طرح همکاری دارند و البته بعضی از برندهای ملی و استانی با هدف اتصال تولیدکننده به بازار ورود پیدا کرده‌اند.

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی با بیان اینکه بسته‌بندی محصولات نیز مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: متقاضیان باید حداقل ۱۸ سال سن داشته و تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نبوده و همچنین در استان پایلوت ساکن باشند.

انتهای پیام

کد N1899544

وبگردی