آفتاب

نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات برگزار می‌شود

نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات برگزار می‌شود

نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات ( IST۲۰۱۸) آذرماه امسال توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این سمپوزیوم دوسالانه، با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی،  بنیادی و کاربردی و همچنین تبادل نظر علمی متخصصان و صاحب نظران و علاقمندان به توسعه مخابرات و فناوری اطلاعات در سطح ملی و بین المللی برگزار می شود.

چهار کمیته علمی، بین الملل، سیاستگذاری و اجرایی شامل اعضای هیات علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه ها، سازمان های تابعه و دانشگاه های خارج از کشور، مسئولیت اجرای این سمپوزیوم را برعهده دارند .

این کمیته ها، فعالیتهای ارسال فراخوان دعوت به ارائه مقاله،  پیشنهاد ارائه کارگاه ، شرکت در نمایشگاه جانبی سمپوزیوم برای شرکتها، سازمانها و دانشگاه ها و برنامه ریزی برای برگزاری رویداد چالش نوآوری را با ورود شرکتهای استارتاپ انجام می دهند.

مهمترین محورهای این سمپوزیوم شامل بیگ دیتا،  ۵G ، امنیت اطلاعات، اینترنت اشیاء، رایانش ابری، بلاک چین، اقتصاد ICT ،مدیریت شبکه، سیستم های شبکه، ارتباطات نوری، ارتباطات کوانتومی، ارتباطات ماهواره، شبکه های بی سیم، رگولاتوری و استراتژی توسعه شبکه است.

نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات ۲۶ تا ۲۸ آذرماه امسال در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) برگزار می شود.

طی برگزاری دو روزه این سمپوزیوم،  نمایشگاه جانبی با حضور شرکتهای ICT و شرکت های نوپا (استارتاپ ها) برگزار می شود.

کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله از طریق مراجعه به سایت http://ist۲۰۱۸.itrc.ac.ir ممکن است.

کد N1899201

وبگردی