آفتاب

ضربه کاستا گل نمی‌شد، اسپانیا تا صبح گل نمی‌زد

ضربه کاستا گل نمی‌شد، اسپانیا تا صبح گل نمی‌زد

سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است آنها بازی جوانمردانه‌ای مقابل اسپانیا به نمایش گذاشتند و با یک ریکاوری خوب برای بازی با اسپانیا آماده می‌شوند.

علیرضا بیرانوند پس از شکست ایران برابر اسپانیا در ورزشگاه کازان به خبرنگاران گفت: با آنالیز نقاط قوت و ضعف حریف کار میکنیم و خداراشکر بازی پایاپای بود. دو سه موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم. هنوز در شوکم و باور نمی‌کنم که این بازی را از دست دادیم. می‌توانستیم یک تساوی باارزش از این تیم خوب بگیریم. شرمنده مردم ایران شدیم چون از ما انتظار داشتند که بتوانیم حداقل یک امتیاز شیرین به آنها عیدی بدهیم و دلشان را شاد کنیم.

او ادامه داد: گل ما آفساید بود و گلی هم که دریافت کردیم، اگر گل نمی‌خوردیم اسپانیا تا صبح نمی‌توانست به ما گل بزند. یک حادثه و اتفاق بود. این را به فال نیک می‌‍گیریم و انرژی دو برابر می‌گیریم که بازی با پرتغال بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سنگربان تیم ملی درخصوص بازی با یاران کریستیانو رونالدو بیان داشت: شرایطی داریم که اگر امروز مساوی می‌کردیم بازی آخر را باید می‌بردیم. ما باید بازی را ببریم و هیچ چیزی از ارزش بازیکنان کم نشده است. می‌رویم چند روز استراحت و ریکاوری خوب داشته باشیم تا یک بازی جوانمردانه و خوب همانند بازی برابر اسپانیا انجام بدهیم.

کد N1899119

وبگردی