آفتاب
مدیرکل درمان غیر مستقیم تامین اجتماعی اعلام کرد:

پیگیری تعامل سازنده با مراکز درمانی همراه با نظارت فنی

پیگیری تعامل سازنده با مراکز درمانی همراه با نظارت فنی

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: تعاملات سازمان تأمین اجتماعی با مراکز درمانی طرف قرارداد باید به صورت سازنده باشد و نظارتها به صورت فنی و اصولی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلخالی در نشست آموزشی تعمیم سامانه خسارت متفرقه که با حضور مدیران و کارشناسان بخش های فن آوری اطلاعات و اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت های این حوزه باید مبتنی بر فن آوری اطلاعات باشد و سلایق و تمایلات افراد در این فعالیت ها دخیل نباشد.

وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی سازمان تأمین اجتماعی برای سال جاری، گفت: ارزش های سازمانی و توجه به اخلاق از مبانی کلی فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی است و ارتقاء سامانه خسارت متفرقه نیز قطعا گام موثری در راستای تحقق این اهداف است.

مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: خرید راهبردی و توجه به اثربخشی حداکثری هزینه های بخش درمان از مسائلی است که با استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی با جدیت در حوزه درمان سازمان پیگیری می شود.

بابک عدلی، مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران نیز در این نشست آموزشی گفت: امروز دومین نشست آموزشی برای تعمیم سامانه خسارت متفرقه برگزار می شود و این سامانه در استان های بیشتری مستقر می شود.

وی افزود: امیدواریم با استقرار کامل این سامانه در سراسر کشور، شاهد ارتقاء خدمات سازمان تأمین اجتماعی در حوزه پرداخت خسارت متفرقه باشیم.

بهروز کتابی، معاون دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این نشست آموزشی گفت: در مراحل پایانی تعمیم سامانه خسارات متفرقه هستیم و سامانه قبلی خسارت متفرقه که تحت سیستم dos است با سامانه جدید جایگزین می شود.

وی افزود: سامانه خسارت متفرقه اولین سامانه مکانیزه در سازمان تأمین اجتماعی است و در سال ۷۳ شروع به کار کرده و تا سال ۷۸ به کل کشور تعمیم یافته است.

کتابی ادامه داد: سامانه جدید به منظور ارائه خدمات بهتر و افزایش شفافیت راه اندازی شده است و در ٣ مرحله به استان های سراسر کشور تعمیم یافته و امروز مرحله سوم و نهایی تعمیم سامانه آغاز می شود.

کد N1898858

وبگردی