آفتاب

بومی‌سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی/آموزش زبان به 3 میلیون فراگیر ایرانی

بومی‌سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی/آموزش زبان به 3 میلیون فراگیر ایرانی

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور از بومی‌سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی در کشور توسط این نهاد خبر داد و گفت: در همین راستا مجموعه آموزشی شامل 8 بسته آموزشی 16 جلدی در جهاد دانشگاهی تدوین و ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا حسین کلانتری در مراسم افتتاحیه سمینار آموزشی بین‌المللی روش‌های نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در سمنان افزود: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با همکاری تعدادی از سازمان‌ها و ارگان‌ها مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی شامل 8 بسته 16 جلدی در جهاددانشگاهی تدوین شده است.

وی ادامه داد: از این 8 بسته 16 جلدی در حال حاضر 8 جلد در 5 استان کشور در صورت پایلوت در حال ارائه است و تا پایان سال 8 جلد دیگر نیز تدوین نهایی می‌شود و این 16 جلد کامل خواهد شد و اوایل مرداد در مشهد رونمایی خواهد شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور همچنین خاطرنشان کرد: این بسته آموزشی و تمام کتاب‌ها در تولید محتوا کاملاً بومی و در برگیرنده نگاه تازه، جدید و روش‌های نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است.

کلانتری ادامه داد: ما در روش‌های نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی به دنبال هنر، خلاقیت و نوآوری هستیم و انتظار می‌رود مدرسان زبان انگلیسی نیز نگاه تازه، جدید و روش‌های نوین را در بسته‌های آموزشی خود جای دهند.

وی همچنین تصریح کرد: از سال 1372 تاکنون 8 میلیون فراگیر در دوره‌های مختلف آموزشی جهاددانشگاهی شرکت داشتند که از این تعداد 3 میلیون فراگیر زبان انگلیسی بودند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور اظهار کرد: در سال 1396 نیز از کل 800 هزار نفر فراگیری که در دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی در سطح کشور شرکت داشتند، حدود 240 هزار نفر فراگیران زبان انگلیسی بودند.

انتهای پیام

کد N1898705

وبگردی