آفتاب
مدیر عامل خانه سینما مطرح کرد:

تا زمانی که خودمان مسئول نباشیم نمی‌توانیم مطالبه گری کنیم

تا زمانی که خودمان مسئول نباشیم  نمی‌توانیم مطالبه گری کنیم

شاهسواری می گوید:همه ما بدنبال رونق کار خود و رشد و شکوفایی باغ سینما هستیم قطعاً در این باغ گلهای می‌روید اما وقتی می‌خواهیم صد هزار گل برویند قطعاً گلها خار نیز دارند.

به گزار خبرنگار ایلنا، دومین شب نقره‌ای فیلمبرداران سینمای ایران با تجلیل از چند نفر از فیلمبرداران پیشکسوت سینمای ایران شامگاه سه شنبه 29 خرداد در موزه سینما برگزار شد.

منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما طی سخنانی در این مراسم  با اشاره به اینکه خانه سینما وطن  سینماگران است  گفت:  همه ما بدنبال رونق  کار خود و رشد و شکوفایی باغ  سینما هستیم  قطعاً در این باغ گلهای می‌روید اما وقتی  می‌خواهیم صد هزار گل برویند قطعاً گلها خار نیز دارند.

وی با اشاره به اینکه ما سینماگران باید  خود را در سینما مسئول بدانند افزود : تا زمانی که خودمان مسئول نباشیم  نمی‌توانیم مطالبه گری کنیم و مطالبه  کردن از هر کسی به بیراهه رفتن است. پس برای اینکه به بیراهه نرویم چاره‌ای جز اینکه فکر کنیم این کشور وطن ماست و مصالحه و گفت‌وگو کنیم نداریم و باید برای میهن تلاش کرد و از آن دفاع کرد.

مدیرعامل خانه سینما با اشاره به لزوم یک صنف  متحد تهیه کنندگی گفت: امیدوارم تا چند ماه آینده یک سند حقوقی کارشناسی   که منافع همه طرفین را  در بر می‌گیرد آماده شود.تورج منصوری دبیر جشن نیز طی سخنانی از محمد حیدری دبیر سابق جشنواره فیلم فجر،مهدی کرم پور،شکوفا کریمی  و همه کسانی که به یاد مهرداد فخیمی کمک کردند تا این جشن برگزار شود تشکر کرد.

در این جشن از زنده یاد جمشید الوندی، رضا مجاوری، حسن قلی زاده و همایون پای‌ور فیلمبرداران پیشکسوت سینمای ایران تجلیل شد.

 

کد N1898346

وبگردی