آفتاب
معاون استانداری تهران به ایلنا خبر داد:

موافقت با تماشای خانوادگی بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه‌های تختی و آزادی

موافقت با تماشای خانوادگی بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه‌های تختی و آزادی

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از پخش مسابقه فوتبال ایران - اسپانیا در دو ورزشگاه تختی و آزادی خبر داد.

محسن همدانی نسج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص پخش مسابقه مستقیم فوتبال ایران - اسپانیا در ورزشگاه آزادی گفت: اصل این خبر صحت دارد. جلساتی در این خصوص در استانداری برگزار شده و نهایتا رییس شورای تامین استان یعنی آقای استاندار با پخش این مسابقه در دو مکان به صورت محدود و رعایت حداکثر مسایل و شئونات اسلامی موافقت کردند.

وی با بیان اینکه در این جلسات، استاندار با پخش مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه‌‌‌های آزادی و تختی موافقت کردند، اظهار داشت: ما نیز در حال انجام هماهنگی‌‌‌های لازم با پلیس و سایر مراجع و مراکز هستیم تا بتوانیم یک نمایش خوب از مسابقه فوتبال داشته باشیم و ان‌شالله مشکل و حاشیه خاصی نیز ایجاد نخواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا تماشای مسابقه ایران - پرتغال نیز در این ورزشگاه‌ها امکانپذیر خواهد بود یا خیر؟ تصریح کرد: باید نتیجه پخش این بازی در استادیوم ها را ببینیم. ما امیدواریم که مشکلی پیش نمی‌‌‌‌آید و مردم بتوانند بازی ایران - پرتغال را نیز در این ورزشگاه‌ها ببینند. امیدواریم ملاحظاتی پیش نیاید و اگر شرایط سخت شود تصمیمات دیگری برای بازی ایران - پرتغال اتخاذ خواهیم کرد.

کد N1898314

وبگردی