آفتاب

پیام وزیر آموزش و پرورش به گردهمایی مدیران و مشاوران زن

پیام وزیر آموزش و پرورش به گردهمایی مدیران و مشاوران زن

‍ وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی به گردهمایی مدیران و مشاوران زن وزارت آموزش‌وپرورش گفت: توسعه پایدار با آموزش صحیح و بنیادی انجام می شود و بانوان محور توسعه پایدار هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد بطحایی در پیامی به گردهمایی مدیران و مشاوران زن وزارت آموزش‌وپرورش به نقش اساسی و سازنده زنان با جمعیت بیش از ۱۳ میلیون نفری آموزش‌وپرورش تأکید کردند. متن کامل پیام به شرح زیر است:

با سلام و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر

آموزش‌وپرورش جایگاه تعلیم و تربیت فرزندان ایران و کانون  است؛ اگر این سازمان نقش خود را به‌درستی ایفا نکند جامعه مدام درگیر مشکلات و معضلات روزافزون اجتماعی خواهد شد. زنان به‌عنوان بیش از پنجاه‌درصد جامعه ۱۳ میلیون نفری آموزش‌وپرورش نقش بسیار اساسی و سازنده‌ای در اداره این سازمان پرورش‌دهنده دارند. زنانی که بیش از پنجاه‌درصد معلمان، کارمندان و مدیران آموزش‌وپرورش را تشکیل می‌دهند. ازآنجاکه مخاطبین آموزش‌وپرورش که شامل دانش آموزان و والدین آن‌ها است به وسعت جمعیت تحت تأثیر این نهاد آموزشی و تربیتی پی می‌بریم. قطعاً توسعه پایدار به‌جز با آموزش صحیح و بنیادی رخ نخواهد داد و بانوان محور این توسعه هستند که خود بهره‌مند از این توسعه خواهند بود.

اینجانب با آرزوی توفیق برای برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در این همایش بزرگ رجای واثق دارم که در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگ زرینی به کارنامه درخشان و مؤثر آموزش‌وپرورش افزوده شود.

گردهمایی کشوری مدیران و مشاوران زن وزارت آموزش‌وپرورش با حضور دکتر شجایی معاون رییس جمهور اسبق، دکتر مینایی پور مدیرکل امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش، دکتر داوودی مدیرکل دفتر امور زنان استانداری همدان، دکتر احمدی مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در حقوق شهروندی، دکتر پورداوود مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان، دکتر رشتچی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان و دیگر مدعوین امروز (سه‌شنبه) در استان همدان در حال برگزاری است.

کد N1898086

وبگردی