آفتاب

یوزها مامور مهار گاوبازها

یوزها مامور مهار گاوبازها

فردا شب ایران در دومین بازی مهم خود به مصاف اسپانیای قدرتمند خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ایران در هفته دوم بازی‌ها حریف اسپانیایی خواهد شد که در بازی اول خود برابر پرتغال تنها یک امتیاز گرفته است. این دیدار که فردا و از ساعت 22:30 در کازان برگزار می‌شود، چند تقابل مهم خواهد داشت.

راموس-سردار: آزمون که به حال و هوای این ورزشگاه عادت دارد، بعید نیست دوباره در ترکیب فیکس تیم ملی باشد. عملکرد ضعیف دخیا در بازی اول می‌تواند یک نقطه قوت برای او به حساب بیاید اما تقابل با راموس در محوطه جریمه، سخت‌ترین کار او خواهد بود.

سیلوا- عزت‌اللهی: سعید که از این بازی به ترکیب تیم برمی‌گردد، احتمالا وظیفه مهار سیلوا را خواهد داشت. هافبک خلاق من‌سیتی با نفوذهای خود می‌تواند تهدید بزرگی برای دروازه ایران باشد.

کاستا- گنجی: هرچند هنوز از زوج مکمل او باخبر نیستیم اما پورعلی‌گنجی برابر مهاجم توانای ماتادورها کار سختی بر عهده خواهد داشت. گنجی که در بازی اول عملکرد قابل قبولی داشته است، این بار باید برای آزمونی سخت مهیا شود.

آلبا- جهانبخش: وینگر خوش استایل تیم ملی، پس از آقای گلی در لیگ هلند بخت اول گلزنی ایران در جام جهانی به حساب می آمد اما مصدومیت او در دقایق پایانی بازی باعث شد تا اجبارا تعویض شود. بازی دوم او برابر اسپانیا فرصت خوبی است تا با گلزنی به یکی از بهترین دروازه بانان دنیا، سکوی پرتاب خود به بهترین لیگ‌های دنیا را بسازد.

بیرانوند- دخیا: دروازه بانان دو تیم تقابل مستقیمی با یکدیگر ندارند اما عملکرد متفاوت بیرانوند و دخیا در هفته اول، چشم های بسیاری را معطوف به این بازی کرده است. این درحالیست که بیرانوند در صورت تکرار کلین‌شیت، به اولین گلری در ایران تبدیل می‌شود که دوبار در بازی های جام جهانی دروازه اش را بسته نگه داشته است.

کد N1898005

وبگردی