آفتاب

تجمع کارگران خریدار پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳ مقابل شهرداری و شورای شهر

تجمع کارگران خریدار پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳ مقابل شهرداری و شورای شهر

حدود ۵۰ نفر از کارگران خریدار آپارتمان در پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳ (متعلق به شرکت تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی) مقابل ساختمان‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود ۵۰ نفر از کارگران خریدار آپارتمان در پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳ (متعلق به شرکت تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی) پیش مقابل ساختمان‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند.

حاضران در تجمع در این مورد گفتند: قرار بود که آپارتمان‌ها تا پایان سال ۹۱ تحویل داده شود اما تا به حال که بیش از ۵ سال از موعد آن می‌گذرد خبری از تحویل آپارتمان‌ها نیست. این در شرایطی است که ما برای رهایی از مستاجری خانه خریده‌ایم.

آنها با بیان اینکه در روزهای گذشته شرکت تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی مبالغی برای تکمیل آپارتمان‌ها مطالبه کرده است، گفت: حتی برای تعدادی از ما اخطاریه آمده است که اگر پول ندهیم از پروژه حذف می‌شویم.

معترضان افزودند: سال‌هاست که به دلایل متعددی تحویل واحدها به ۲۷۰ کارگر خریدار آنها به تعویق افتاده است و ما در اعتراض به این امر تجمعات صنفی متعددی برگزار کرده‌ایم.

اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، دلیل تعویق‌های مکرر در تحویل آپارتمان‌ها را بدعهدی پیمانکار اول پروژه عنوان می‌کنند و تاکید دارند که در این زمینه هیچ قصوری نداشته‌اند؛ در غیر این صورت دستگاه قضایی کشور بدون هیچ تسامحی آنها را مقصر اعلام می‌کرد و رای به محکومیت‌شان می‌داد.

هم‌اکنون پیمانکار اول پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳ با شکایت این تعاونی مسکن و رای دادگاه مسئول رسیدگی به  پرونده در زندان و پیمانکار جدید مشغول تکمیل پروژه است اما زمان تحویل آپارتمان‌ها همچنان مشخص نیست.

کد N1897920

وبگردی