آفتاب

کنسرتی برای به اثبات توانایی نابینایان و کم‌بینایان

کنسرتی برای به اثبات توانایی نابینایان و کم‌بینایان

گروه ماهبانگ با هدف کمک به هنرمندان نابینا و کم‌بینا برای حضور در عرصه موسیقی و معرفی و شناساندن هنرها و توانایی‎های این گروه به جامعه روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، گروه کُر و موسیقی ماهبانگ به سرپرستی حمید سوارکارمطمئن، 31 خرداد در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود.

این گروه با هدف کمک به هنرمندان نابینا و کم‌بینا برای حضور موثر در عرصه موسیقی، معرفی و شناساندن هنرها و توانایی‎های این گروه به جامعه، فراهم آوردن زمینه همکاری نزدیک آنان و تلاش برای از میان برداشتن فاصله میان نابینایان و سایر افراد جامعه و نیز امکان حضور و فعالیت بانوان هنرمند در جامعه در سال 1394 تاسیس شد.

ماهبانگ در سومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان کشور ( صدای سپیده) در استان کردستان، شهرستان بانه، در رشته موسیقی گروهی، رتبه برتر را در سطح کشور کسب کرده است.

اعضای این گروه موسیقی عبارتند از: حمید سوارکارمطمئن (سرپرست)، جواد محبوبی (رهبر و کیبورد)، میثم خاتمی‌نیا (پیانو)، سعید محبوبی (گیتار)، مجتبی ساعی‌جمال‌آباد (درام)، ساناز محمدی (کوبه‎ای)، طیبه موسوی (کوبه‎ای و خواننده)، شیرین برقی، علی مومنی، زهرا محمددینی، زینت جهانگیری، ندا امیری، محمدرضا راشاد، حمید محبوبی و داوود عروج‌زاده (خوانندگان).

ماهبانگ ساعت 21 روی صحنه می‎رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت یا گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

کد N1897838

وبگردی