آفتاب

کارت‌های سوخت احیا شود/ دولت در جمع‌آوری کارت‌های سوخت غیرقانونی عمل کرده است

کارت‌های سوخت احیا شود/ دولت در جمع‌آوری کارت‌های سوخت غیرقانونی عمل کرده است

نماینده مردم ارومیه گفت: وزارتخانه‌ها الگوی مصرف انرژی را رعایت نمی‌کنند، این موضوع باعث هدر رفتن میلیاردها تومان هزینه کشور می‌شود، آن همه به دلیل سهل‌انگاری در مصرف انرژی است. نمونه آن روشن بودن لامپ‌های اکثر وزارتخانه‌ها در طول شب است که مصداق اصراف بوده و انرژی را از بین می‌برد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جریان صحن علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، نادر قاضی‌پور نماینده اصولگرای مردم ارومیه  بعد از قرائت گزارش کمیسیون انرژی درباره نحوه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی طی تذکری مطرح کرد: در گزارشی که قرائت شد،  اشاره‌ای به موضوع جمع‌آوری کارت‌های سوخت نشد با این وجود درخواست ما از تهیه چنین گزارشی رسیدگی به این موضوع نیز بود چون دولت غیرقانونی دست به این اقدام زده است.

وی افزود: کارت‌های سوخت باید احیا شوند چون وجود آنها مانع مصرف بیشتر سوخت شده و می‌تواند شرایط فعلی را کنترل کند.  برهمین اساس از هیات رییسه  درخواست می کنم، رسیدگی به این موضوع را به کمیسیون انرژی ابلاغ کند.

قاضی‌پور گفت: وزارتخانه‌ها الگوی مصرف انرژی را رعایت نمی‌کنند ، این موضوع باعث هدررفتن میلیاردها تومان هزینه کشور می‌شود، آن همه به دلیل سهل انگاری در مصرف انرژی است. نمونه آن روشن بودن لامپ‌های اکثر وزارتخانه‌ها در طول شب است که مصداق اصراف بوده و انرژی را از بین می‌برد.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت،  در پاسخ  تذکر وی خواستار بررسی این موارد توسط کمیسیون انرژی شد

کد N1897826

وبگردی