آفتاب

تجاری سازی دستگاهی برای کشت جنین انسانی و خون

تجاری سازی دستگاهی برای کشت جنین انسانی و خون

یکی از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس موفق به تولید نهایی انکوباتور co۲در ایران شده که در مرحله تجاری سازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، دستگاه انکوباتور co۲ اولین محصول استراتژیک شرکت راون سازه با برند MR است که در بسیاری از مراکز درمانی و تحقیقاتی و دانشگاهی استفاده شده است.

این محصول برای کشت جنین انسانی، کشت خون(لنفوسیت)، باکتری‌های بی هوازی و هرگونه کاربرد بیولوژیک که نیاز به گاز co۲با غلظت معینی داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد. انکوباتور co۲ شرکت در دو اندازه ۴۸ لیتری و ۸۰ لیتری تولید می‌شود که بسته به نیاز داخلی و سفارش مصرف کنندگان می‌توان در این اندازه‌ها تغییراتی ایجاد کرد.

علاوه بر مناسب بودن قیمت این محصول، طراحی نرم‌افزاری برای پایش و کنترل آن نیز به‌گونه ای است که کاربر یا کارشناس را قادر می‌سازد تا در هر مکانی که بخواهد از دستگاه گزارش تهیه کرده و همچنین تنظیمات مورد دلخواه را بر روی دستگاه اعمال کند.

سیستم عیب یابی مرکزی، ترموستات ایمنی مستقل با قابلیت تنظیم، قابلیت اتصال به کامپیوتر، دقت خوانش و تنظیم دما تا ۱/. درجه سیلسیوس، دارای سنسور فوق حساسco۲ با قابلیت تنظیم میزان co۲ از ۰ درصد تا ۲۰ درصد ، قابلیت هشدار صوتی هنگام خروج از حد مجاز تعیین شده، طراحی ویژه طبقات جهت جلوگیری از لغزش، دارای دقیق ترین و جدیدترین میکروکنترلرها و کالیبراسیون ساده و دقیق توسط کاربر و ... از ویژگی های این محصول به شمار می رود.

کد N1897539

وبگردی